Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2618 ggr
linnrisedal
0

Dressar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va har ni för dress när ni tävlar, mönster , färg, 2-delar eller hel, siden,sommar,höst,vår,vinter. material?

Brizy, mira finns det fler ? Hemmasydd kanske?

Hjälm då?  Lakerad eller vara vit?

Skriv gärna och visa bild kanske?

Ogge
0

Hej! Min dress är röd och blå med en stjärna på ryggen och en fram… har beställt den från BEOLA.

Ogge
0

Sä här ser hjälmen min ut..Glad

LindaBlomberg
0

JAg har en dress från MIRA gul med blå med gula armar, har en vit hjälm, skulel v ilja köpa ny dress och lakerad hjälm men det får bli någon gång när man får råd.

thilda-
0

Hemma gjord =) haha ;)

jag har en helt vanlig blå jacka och sen har jag bara lämna in den på ett ställe där dom gör sånt där grejs haha :P vet inte hur jag ska förklara de som :P

Men Gul sjärna fram o bak sen gula armbindlar eller vad de nu heter.. och Hjälmen har min bror lackat i blått och Gula klister märken som vi har klippt ut i Stjärnor =)

jessssica
0

Blå m. rött bröstband =) HAr beställt den från BRISY :) vit vanli hjälm

_JonnaRoos_
0

Min är Lila och Grön;) som kajsa Fricks, grön hjälm. Mira dress…

FridaSimonsson
0

Haha, okej, men jag tar min nya dress som jag ska köpa ; )

Precis som Jesper R Nilssons fast me två gula armar men jag å jeppe ska beaställa hjälmarna tsm så att de blir lika danna ; )

equuleus
0

Jag kör i Veijos färger. =)

Cherriese
0

jag har både en hel o en tvådelad men den hela är äldre o lite för liten.. båda är brizy! hjälmen är ritad av min sponsor o lackad på kalmar tror jag.. jag fick den i present så jag vet inte!! :)

divansson
0

ja kör i en hel dress den är vit med mrk blått axelparti och hängslen.

Hjälmen är lackerad på Bidermans i Eskilstuna.. :)

Pinto_4ever
0

Min kördress är grå under och orange över, kolla på bilden istället, jag är inte nå bra på att förklara!!;)

mvh Marielle och Pinto_4ever

iiirma
0

Vad har era dressar kostat då?

Liiiiiiinn
0

Jag har en vår/höstdress från brizy! kostade nog runt 5000 kr tror jag? :P den är vinröd med svart axelparti!

CoolaCrossen
0

Min är alldeles ny och är grön i grunden, den har vitt axelparti och vita hängslen. Ärmarna är gröna med vita muddar och halskragen är grön. Vid alla sömmar så är det en blå kant och så är jag sponsrad av Frameco på både fram och baksidan. Det är en vår/höst dress från Brizy med avtagbara ärmar. Min hjälm (som jag inte har fått än) kommer att vara grön och vit blandat med lite blåa inslag. Mitt namn står på både dressen och hjälmen.

ozzkan
0

Min e oxå ny, hade den första gången på Kriteriet! =P Jag vet att jag gör ett fult flin eller vad man ska kalla det på bilden men ändå. Hjälm o dress är snyggt! =)

Miii4
0

Från början en hemmasydd (gudomligt udda färger) ;)

Sedan fick jag ta över från en äldre kusk, och nu har jag Lars G Edvinssons "gamla" dress. Eller ja, den e ju ny och sponsrar :)
Den är Gul med Svarta hängslen.

Millaaann
0

Min dress är blå/vit/röd/svart sponsrad av thermia, ny dress för iår samt en blå/grön lackerad hjälm, zackrissons mönster :)..från brizy vet ej priset direkt då thermia betalade..