Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 623 ggr
Miii4
0

Jägersro 29/10

Ni får gärna skriva resultaten här så snabbt ni hinner * nyfiken*

Hur fungerade det egentligen med propparna?! :)

_JonnaRoos_
0

Haha chikkan läre väll tatt en dubell? :)

fladde
0

resultaten blev att de som hade snabbast tid vann de  omdiskuterade loppen, vilket var väntat.

Millaaann
0

Nix Katla vann båda sina lopp, Chikkan blev tvåa i första å diskad i de andra.

Dagens segrare:

1 Fasett Ernst

2 Pomona

3 Emmeros Diva

4 Ture II

5 Roman

6 Katla

7 Limpan II

8 Lavonja

9 Melvintrottis

10 Tokajer M.L

11 Katla

12 ?

13 ?

14 ?

muskot
0

Lopp 12 vann Allgunnens Ädel på 2.57,3
Lopp 13 vann Marster på 1.57,4
Lopp 14 vann Emmeros Diva på 2.22,0

Cherriese
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

sorry jonna.. en tvåa o en diskad idag..

Anna_
0

Vad gick Ture II och Roman för tider?
Vad gick Diva i första loppet?

:)

muskot
0

Ture II gick 2.03 när han vann och 1.59 i andra loppet. Roman gick 2.09. Diva gick 2.32,0 i första loppet

Miii4
0

GRATTIS JOSEFINE LARSSON, vilket KANONSLUT på shettiskarriären!

VeronicaP
0

Tycker att det ändå var rätt bra lopp , var väl eg bara Diva som vann så stort ;-)

Tyckte det var en kanon ide med de propparna och eftersom det inte var några strykningar att tala om så måste ju vi som var och tävlade nöjda med propparna ..

linnrisedal
0

Melvin vinner

de e min kompis som kör

AnnaLundin
0

#2 Även om det var den som på förhand var snabbast i de loppen, som vann, så var placeringarna bakom intressanta, har jag förstått. T.ex Min uppfödning Hippotekets Excel, som på förhand såg ut att bli jättesist i sitt lopp (det långsammaste i kat A). Men så var inte fallet, för han lyckades sänka sitt rekord rejält i båda sina starter under dagen och var 2a i första loppet (vad det nu var för lopp??) och trea i det omdiskuterade!

Det är ju faktiskt inte alltid den med bästa rekordet som vinner ett autolopp. Sen kanske man hade kunnat önska att fler hade anmält i dessa proppar, så hade loppen blivit ännu jämnare. Nu vet man det till en annan gång!

_JonnaRoos_
0

men vadå Chikkan har ju vart bra jätte länge nu, går inte att vinna jämt! Såg att du snyggat till mej ljusa tömmar du åxå;)

fladde
0

har kollat resultatet från jägers i alla loppen med auto var ettan ock tvåan bland de snabaste. att där kommer någon med sämre rekord på bra placering är oftast att den har startat ett fåtal gånger så den har mer att sänka än motståndarna har.

Jossaa
0

#8 Taaack Miiia ! Skrattande

RebeckaKihlberg
0

Jag var också nöjd med gårdagen får jag säga. Jag hade tyckt de var roligare om fler hade anmält till loppens å att dom hade kunnat delas lite jämnare.

Grattis till allas fina plaseringar!!

VeronicaP
0

Nä men se där Rebecka du fick med Lilla My på den bilden med ser jag ;-).. Fast jag tyckte nog inte att loppen var mer ojämna än vad de brukar vara om jag ska vara ärlig..

RebeckaKihlberg
0

#16 Över lag var loppen bra och den som vann förtjänade det verkligen, tycker bara att kontrasten på en häst utan rekord och en med en 2.19 tid är ganska stor, för vår del gick det ungefär som planerat med båda loppen..han gick bra och felfritt. Tyckte det var en KALL, men trevlig tävlingsdag. Hur gick de för Dee-Dee föresten?

Nitro
0

#12 haha är "mina" tömmar snygga Jonna ? xD

VeronicaP
0

# 17 Dee- Dee kom 2:a i sitt första lopp , och blev diskad när hon hoppade på upploppet i det sista loppet , och My kom ju 4:a så vi är nöjda med våran dag ..

Det där med så stor skillnad har man ju varit med om i helt vanliga lopp så jag tyckte inte att det var så konstigt faktiskt om jag ska vara ärlig och hade flera anmält eller om det varit mitten på säsongen så tror ju jag att det hade varit mer häst och på det viset jämnare lopp , fast det var inte så där jättestora tidskillnader ändå  i de flesta loppen.

Millaaann
0

#13 och??!

_JonnaRoos_
0

dina? haha… eh?

Cherriese
0

#12 näe jag klagar inte, bara lite trist att sluta med ett d.. jag var tvungen att köpa nya tömmar, på de "gamla" som va helt i plast gled hanstropparna bak två gånger under tävlingarna på kalmar.. inte kul om det häder i lopp.. de har blivigt degraderade till träningstömmar.. :)

linnrisedal
0

fick nu på hästen tillslut? såg jobbit ut? // Linn hon med den stora vita hästbussen utanför där du tvätta din vagn