SPTFs Nyhetsbrev V14
Ny styrelse, ny ordförande men nyhetsbreven fortsätter. Mycket bra tycker jag personligen. Information kan det aldrig bli för mycket av.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Mycket bra med nyhetsbrev tycker jag också
!
Även om det inte finns så mycket nytt att berätta är det nog viktigt att nyhetsbreven kommer regelbundet ändå så alla ser att kommunikationsviljan finns!
Som jag sa redan på repskapet så tycker jag personligen att informationsflödet, främst då på SPTF:s hemsida blivit mycket bra
!
Jättetrevligt med nyhetsbreven! Det är jätteviktigt att alla medlemmar ute i landet känner att dom har "kontakt" med ledningen för SPTF, kanske det kan stävja en del "skitprat" också. Hoppas nu bara att man kan komma överrens om en bra lösning i samarbetet med STC! Jag önskar kontaktpersonerna lycka till i deras arbete!
# Tack snälla Maggan
!

Tycker också det är bra med nyhetsbrev!! Känns som om man kommer närmare styrelsen då!

Fördelen med nyhetsbrev är att man kan ge oss medlemmar information om vad som händer på styrelsemöten och annat på ett sätt som är betydligt mer lättbegripligt än att läsa ett mötesprotokoll.
Vi gör på samma sätt i våran klubb (VPTS) och har gjort så sedan början av förra året. Tror det är ganska uppskattat där oxå.
Det som ibland kan kännas lite tungt när man skriver nyhetsbrev är att man så sellan får respons. Tror det är samma för SPTFs styrelse men man kan ju hoppas dom går in här och läser alla glada tillrop och inte bara hänger upp sig på kritiken, som givetvis oxå ibland kan behövas…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss