Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 788 ggr
juliapettersson
0

e.Darius Roll?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som har en avkomma efter Darius?

Själv har jag Dar's Golf (u.Lucky Ess 1.59 ue.Munter 1.44), rekord 2.12,2, 4 år.

Nitro
0

Jag har en tvåårshingst, Olsnäsets Nitro e.Darius Roll u.Nangijala ue.Granit :D
Kommer inte till start som treåring. Men som fyraåring då jävlar ;P

Annelie-
0

Jag har ingen avkomma efter Darius men däremot har jag hans helsyster Iva Roll.

Hon är 8 år och har gått 1.45.4!

tuffing
0

Vi har köpt ett årsför efter darius. Mamman är efter munter och det ska bli intressant att se vad den kombinationen kommer att bli.

juliapettersson
0

#3 vad är det för moder på den? :)

Impulz
0

#4 Jag kan upplysa dig om att det är Clea Roll som är mamman till den=)

Själva har vi ju också köpt ett årsföl e: Darius Roll, mamman heter Carrielina e: Garribaldi u: Miss Candy ue: Brunte

Jag körde en e: Darius i somras, mycket trevlig och fin hingst! Och jag måste säga att jag har kollat på många av Darius avkommor och dom allra flesta är väldigt fina, och har bra psyke! Faktiskt så är jag positivt överraskad över vad han har lämnat!

juliapettersson
0

#5 jo med tanke på det stomaterial Darius har fått tkr jag att det är väldigt bra! Och jag tror att nästan alla avkommor som startat har vunnit? Darius är själv väldigt lugn i psyket och verkar nedärva det väldigt bra. Golf är mer som en korsning mellan shettis/varmblod, kan vara envis som en gris, men ligger på som om man hade en varmis mellan skacklarna ;)

linnri
0

#0 - lilla goffee! =)
hur hög har han blivit nu? kmr ihåg att han var rätt såå liten :b

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

juliapettersson
0

:D Han är faktiskt hela 122 cm nu! fast han är så smäcker & liten i storleken att han ser mycket mindre ut än vad han egentligen är :P

linnri
0

ojoj, han har blivit stooor =)
jaa, han är väldigt fin lill goffe : )

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~