Startlista Österssund 10/4
Nu drar verkligen säsongen igång. Nu har även Österssund presenterat sin startlista för Långfredagen.
Ni som kan dom "mellansvenska norrlandshästarna" kan väll tippa? Sådant är alltid trevligt.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

jag tippar mr after agiht
Det här vinner Mikaela!Lycka till

Jag tror Lilla Du tar hem det där

Jag tror på Lilla Du =)
http://carolineforsner.blogg.se/

Ja, att tippa första loppet på säsongen är inte enkelt. Frågan är mycket hur hästarna tagit Vinterträning och att dom är ett år äldre.
Ska man gå efter det man kan utläsa på pappret borde kampen stå mellan hästarna 7 - 10 där nog Mr After Eight får gälla som favorit.
En kul autsider är ju Tejas Zorina Pi, hon kom tillbaka från danmark förra säsongen och hade mycket otur med både det ena och det andra förra sommaren. Rapporterna från Kösta ger dock vid handen att om Zorre bara håller sig till rätt gångart så ska hon kunna blanda sig i toppstriden. Samtidigt måste Mickis säkerhetsköra lite för att inte riskera omkval…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jo det är alltid svårt att tipp i början av året, för precis som du skriver, vissa kanske har tränat stenhårt och andra tränat mindre :P
http://carolineforsner.blogg.se/

Lilla du är stensäker i detta lopp :)

Hejja zorro och Mickis!!!
Hon kan bli farlig om hon travar - hon har grym speed i benen!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
jag tror på min egen häst "affe" Mr After Eight, han har haft otur i sina lopp. Men nu så tar vi nya tag. Han får nu förtiden andas lite "norrlandsluft" då han står på Wången. Så han har tänt till. Känns fin enligt tränaren Madde. Som jag alltid säger: Kör så det ryker Madde.

Tror på Lilla Du, följd av Tejas Zorrina Pi och Mr. After Eight!
har någon sett programet? det fattas två hästar.
putt