Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 327 ggr
F_aanyy
0

Är det någon som faller för åldersstrecket??

Hejhej!

Är det någon som faller för åldersstrecket nästa år för shettis eller russ men fortfarande vill ha kvar sin lilla ögonsten men vill att den ska fortsätta sin karriär på travovalen?

Jag kan hjälpa dig med tävlandet.

Jag är en ansvarsfull tjej som har vuxit upp med travare runt om kring mig. Min pappa är travtränare och min mamma är utbildad hästskötare.

Nästa år fyller jag 15 år och har ett helt år till på mig att tävla shettis. Jag har kört ponnytrav hela mitt liv så jag är rutinerad.

Jag har dock bara tävlat i 2 år men med goda resultat. Jag har fått rosett i 12/13 lopp.

Så om du är intresserad så hör av dig.

MvH Fanny

kuskochryttare
0

Hej! jag är också  92 och har ett helt år kvar att tävla, är dock nybörjare, men mycket van vid heta tävlingshästar, är just nu fodervärd på pensionär som haft världsrekord i monté. och han är absolut inte lat bara för att han är pensionär. Har annars ridit i 7 år men börjat men trav nu på senare tider ;)

F_aanyy
0

Okej :)

kuskochryttare
0

Japp :) tycker det är askul ;D

F_aanyy
0

Jag med. :)

linnri
0

Måste sluta köra shettis nästa år .. Kmr kännas tugnt .. framför allt då man har en shettis som har så många år framför sig. :/

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

F_aanyy
0

Okej, ja det är tungt.

DubbelE
0

jag hamnar för shettis.. så det blir russ för hela slanten nästa år..eller 1 start häst o så kanske min 2-åring (blir 3) kommer ut.. beror på hur mogen han är o så.

FridaSimonsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha, jag har en shettis kille, men nu efter nästa år då jag slutar ska han få gå i pension, de är han då värd, underbaringen däe <33