Din idol

men frida!! oliver då

Jadå, Olliver glömmer jag inte : )

Du bilden du som starta tråden har är på HASARD, vår Gävleponnytravklubbs ponny, fast ha n såldes nyss då han är 20år gammal ;) <Men koolt eftersom Björn Goop lärde sig köra samma häst sm jag (o många andra) lärde sig trav med ^^
ar snackat med Bjrön faktiskt ang Hasse mmm ;) Kool! hahah

håller med Erik Adielsson och Björn goop är klart bäst ;P

har väll alltit sett upp till Leif Witasp och Kajsa Frick men dem är väll inte mina riktiga idoler, jag tycker Stig H Johansson är bästa tränaren och att Björn Goop är rysligt bästa kusken! fast den som är grymmast på unghästar är Ludde, synd bara att dem galopperar 50% av loppen! ;)

Erik Adielsson ;) ^^, Riktig läcker biit ;) hihi
#13 Håller med dej jah hehe;)

Kari Lähdekorpi är bästa tränaren… o Örjan Kihlström är bästa kusk.

Tycker att erik adielsson kör grym och snygge han med , sen gillar jag även Jonny Takter, han kör skit bra !
tänk om man råka strula till de e snyggingen erik.. haha ooooo välkommen till himmelriket ;) *ler* ^^,

Jag tycker Erik Adielsson är den bästa kusk och Stig H Johansson är ju den bästa tränaren tycker då jag jallafall!!!:)
mvh Pinto_4ever
När jag var mindre så gillade jag också Adielsson, nu har jag ingen direkt idol, men jag tycker att Jorma är en jäkel till kusk. Om man jämför Jorma med t ex Björn så tycker jag att Jorma är mer hästkarl.

Jag tycker Erik Adielsson är den bästa kusken..så det så 

Näää, Björne körde bort Ming och Jackpot på en vecka..*grr* :P

Erik, blää. Säger jag bara xD haha
Nej, Björn Goop och Örjan Kihlström ska det vara! Kan lägga till Robert Berg också ;) :D DET är kuskar det. haha

Tacka vet jag Ludde!!!
Andra bra kuskar är väl Örjan & Goop x2 ;)

Goops, "Gubben i Lådan" o Ludde e bara bäst!
#23…. haha värsta blicken du fick av han på kortet ;) hahaha

Erik Adielsson! Love him! Han e kung över alla! Har hans autograf på hjälmen

Lutfi Kolgjini!

KAri Lädhekorpi kan man inte undgå,, vilken duktig tränare!

Haha hur fan kan alla gilla Erik?

Haha Erik ser ju ut som en tjej
Klipp dig kvinna
ahahah:D

Björn Goop

Björn Goop

#38 HAHA, jag säger detsamma Jonna! jag gillar honom INTE, varken hans stil eller hans sätt :S Blä (A)

Vet faktiskt inte, har ingen riktig idol så att säga. Finns ju hur många som helst som är duktiga tränare/körsvenner. Men om jag skulle ha en kuse, och välja vilken kusk som skulle köra, skulle det helt klart bli Örjan:)

gubben i lådan :D
Örjan Kihlström & Robert Berg

Nä Anna tur att nån tänker som mej;) blir lite orolig i bland att jag e så knäpp som alla säger;)

ERIK ADIELSSON SÅKLART!;) BLAND TRÄNARNARNA ÄR DET TEAM WESTHOLM I MÖKLINTA:p HOS CAMILLA

Adielsson och svanstedt

Hade jag ett varmblod hade jag nog satt upp Torbjörn Jansson. Han verkar vara taggad iår!
Annars är Örjan Kihlström en solklar favorit. Han pratar inte så mycket, och kör (ursäkta uttrycket) jä*ligt bra! en riktig taktiker! Undrar när tv4 får honom som expertkommentator..?
Jag tycker att travsverige inte är sig likt sedan Stig H slutademed löpkörningen. Han var den bäste.

Min favorit kusk är Daníel reden

Något som kan vara roligt att veta angående konstelationen Stig-Erik är att Stig H:s hästar vinner fler lopp än tidigare, men Erik kör dubbelt så mycket mer galopp än vad Stig H gjorde:P
Jasså Pebblan du gillar Daniel :P det ska jag säga till honom :P
Faan, Erik har ju alldeles för långa tömmar!

Erik Adielsson
Ludde gör loppen roliga :P

#49 håller med dig.. ja tycker inte du är knäpp ;) asså.. men ja tycker Inte om han…

#61 Frida din elaking! Du kan ju inte sätta in den fula bilden! :P:P