Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 480 ggr
kuskochryttare
0

Vad gör ni på vinter?

Om era hästar har vintervila ? vad gör ni ? har ni någon annan aktivitet ?

Anna_
0

Nej :) Eller jag är ju i stallet och hjälper till med dem andra hästarna. Men jag har ingen annan hobby.. Det brukar bli datorn..

Hannna
0

På vintern är det vintervila för ponnierna men min stora hålls igång, ska få sin första riktiga vinterträning:)

Lozzan
0

Hästarna behöver fortfarande skötsel så jag hinner inte med så mycket mer.

FridaNyberg
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kör varmbloden istället :D! Men det gör ajg jämt, men jag kör ännu mera när ponnyerna vilar :D! Men nu ska jag få in ett tvåårigt russ, så då blir det till att köra in han istället =)

divansson
0

I år ska min ponny bara få vila ett litet tag för jag Måste börja arbeta bort hans mage..  han är en ren naturtravare men det är magen som lägger för mycket tyngd på benen. så den Lä bort  ;)

FarmensDelta
0

Våra ponnyer får bara vila i 1 månad och om jag inte har dom så äre varmblodet som tar tid och oftast tar skolan allt för mycket tid!

Mollberg
0

Kör också bara varmbloden och de som inte tävlat. Sen tar de jäkla läxorna mycket tid också..

Hannna
0

Ja skolan tar grymt mycket tid…Åker hemifrån när det är mörkt och åker hem när det är mörkt.

Mollberg
0

Man ser typ aldrig dagsljus, de jäkla lärarna tvingar en att sitta på lektion den lilla tiden det är ljust ute..:P

thilda-
0

Min går på kurser och bara skrittas runt med på stallbacken m.m och ibland så tränar dom omkörningar m.m på banan… annars så är hon väl i vintervila för "min" träning… ;)

piggybank
0

Äh läxorna går efter hästarna:D

Mollberg
0

#11 Så kan man ju också se det :P

Hannna
0

Ja, klart läxorna kommer efter hästarna:P Men först är det skolan som slutar 16:00-17:00 varje dag:P

iiirma
0

#13 Vad går du?

Jag är borta ca 6:30 - 17:30 av dagen, tar sån tid o åka, o så går man ganska länge.. men det är "bara" 3-4 dagar i veckan jag har de där tiderna.

Hannna
0

Går naturvetenskap andra året, men har faktiskt en tidig dag, slutar 14:00 då:) Så så illa är det inte.

Nitro
0

Jag ska hårdträna i vinter. Hästarna är helt utan kondis eftersom jag nyss fått hem dom. Dom ska va i toppskick nästa år :)

SimbaPebbles
0

jag tränar hästarna till ¨nästa säsong och så har dem ju såklart vintervilla:DRäcka ut tungan

ozzkan
0

Ja har en annan aktivitet. Mocka! =P Sen rider ja en D-ponny.

AK47Kalashnikov
0

Jag jobbar och hästen har vila! =D