Jambo Can säljes.
Efter många om och men så har jag nu beslutat att sälja min älskade Jambo Can.
Han har mer eller mindre stått sen hösten 2007 då jag bildade familj då mina barn har upptagit den tid som Jambo har behövt, och det är därför vi tagit det här tunga beslutet om att sälja honom trots att han ligger oss varmt om hjärtat.
Jambo v -97 har ett rekord på 1,53,3a och är e Niklas 467 - Miss Candy 2886 e Brunte 220.
Han säljs enbart till en kunnig hästvan familj där körsvennen gärna är lite äldre.
Han har aldrig haft några skador, han var 2:a i Derbyt 2001, 2:a i sprintermästaren 2001 och 2:a i femårsbaggen 2002. Han var bland de topp 3 i sin årskull och har en jäkla löparskalle.
Han är även riden ett par gånger utan större bekymmer.
Alla tillbehör kan ingå/köpas med, det menas med 2 selar, sadel, träns, sulky, flertal stalltäcken/vinsttäcken, regntäcken, vintertäcken, alla benskydd han har osv.
Högstbjudande.
Therese Hamberg
076 251 85 40
08 593 618 89

En häst med riktig skalle och kämparglöd! Tävlade mot honom flera gånger med Valter.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Ja, han har ju det mitt lilla gryn.. Och det roliga är att han alltid har haft sån glöd, redan från start. Kommer inte ihåg när det var, men han hade vid något tillfälle en tid på 500m på 1,42, så han har kapacitet. Är jag som tränat honom för dåligt.
Han verkar vara en riktigt fin häst. synd att jag inte har plats med en till häst i stallet
Ja, han är fin min lilla gosse…
Tänkte passa på att säga det att det är ett säkrare kort att ringa på mobilen. Sett att jag har en hel del missade samtal på hemtelefonen, men ring på mobilen istället:)