Distanser

Tippex går bäst ifrån 2140 och längre då hans kondis är på topp. Tillägg eller inte spelar inte så stor roll, är bra på båda. Han kan även gå riktigt bra 1640-lopp också.

1640 m. går Crossen bäst på, men rekordet har han på 2140 m. så jag vet inte egentligen :)

Min shettis går bäst på 1640, då går han jämt snabbare tider än på 1140, han tar tid på sej att få upp farten :P. Mitt russ har bara vart med i två lopp än å de har vart 1640 så jag vet inte vad han går bäst på men jag har märkt att han gillar att ha tilllägg såatt han kan attackera bakifrån, istället för att hålla emot och ligga först hela tin….få se hur d bir sen.. haha :D

LINJESTART är bäst också tkr min shettis tehe =) :D ;) :P
1640!!! =)

2140 för Ina, då hennes sistavarv e bästa biten :) voltstart gillar den damen starkt. Bilar e ju knasiga! :)
Zamir gillar 1640, har även rekordet där. helst med Bilstart då! :P
Pärito gillar att ha mycket tillägg, 2140 lopp är bäst för att han behöver mycket tid att trava in sig på, sista varvet går grymt mycket fortare än första :)

Puss går bäst på kortare distanser, 1520, 1600, 1640, och då helst med en 60-80 meter som tillägg.
Berra vet jag inte riktigt än, men han brukar gå bäst om han får stå på start.
1640,1140

2140 med lite tillägg ;)

Distansen för Alban spelar ingen roll för han vet tydligen alltid vilken raka, och sväng som e sista raka o sista sväng för då går han som ett ånglok ofta, men annars tycker han om ledningen o inga 180 meters tillägg. =P Han vill stå på samma volt som nån annan häst annars tar han inte i riktigt. Han vill kämpa mot andra hästar!
Tösen kan gärna ha kort distans o gå i ledning, det är så hon har blivit 1-1-2, dom andra har hon inte kommit till ledning eller stått tillägg med placeringarna 3-0-4.

2640 eller 3140 med tillägg för Paraisa.
Cleo vill ha så korta lopp som möjligt med lagom mkt tillägg så kan hon behaga springa :P

Petro och Ravelli går nog båda bäst på 2140, i alla fall Petro:) Alltid när man kör så går de som allra fortast till slut.

Ville är en sprinter så han står bäst från 1640.. om det fanns 1140 för russ så skulle han nog tycka travet var super.. 2140 är inget som är populärt från hans sida……oavsett hur bra kondis han har.

Cato gillar 1640 lopp, har har så kasst självförtroende och så är han en lite sprinter. Bilen är roligast att springa bakom.
Dockie gillar 2140 lopp, hon är väldigt stark i sig och orkar hålla samma tempo och lägga en speed när det behövs!

Min shettis går bäst från 1140 med ett eller två tillägg..

Varette går över alla distanser! Men Pondus går allra bäst på 2140 och typ 100 tillägg!