Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 338 ggr
Becca_jansson
0

Någon som vet?

En viss person har nyss blivit medlem här på ponnytrav.ifokus tidigare så verkade hon spendera det mesta av sin tid med att snoka och skriva jättelaka kommentarer och mail till ett par stycken inne på lunar (alla travtjejer från GRTK). B.la min lillasyster och ca 3st av mina vänner. Jag och många andra är jättearga på henne för det som hon har gjort. Det värsta som hon har gjort var nog att hon loggade in på sin fd kompis lunaranvändare och skrev till en annan tjej att hennes pappa "tafsade på tjejer i travstallet". Hur kan jag som medlem slippa henne? Kan man blocka andra användare? Svara snabbt!

/Becca

VeronicaP
0

Usch låter inte alls kul jag vet faktiskt inte hur man gör men kolla med Anna som har gjort denna sajten.

thilda-
0

på lunar kan man blocka och även anmäla =)

men här vet jag tyvärr inte

Becca_jansson
0

Det lustiga med lunar var ju att jag blockerade henne ca 20 gånger men då skaffade hon bara nya användare och fortsatte.

_JonnaRoos_
0

skoj det dära låter, eller inte :(

ryttarn
0

PMa Anna direkt, hon har säkert koll eller kan be iFocus gänget att aplicera en sådan funktion.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

russmamma
0

Usch, det där är ju inget normalt beteende, det  låter ju som eran f.d kompis behöver hjälp. Jag tycker du skall kontakta hennes föräldrar så får ni säkert vara ifred i fortsättningen.

AnnaLundin
0

Jag har kontaktat iFokus ägare/administratörer i denna fråga. Återstår att se vad vi kan göra.

Jag vet att vi kan ge skrivförbud på sajten, dvs ponnytrav iFokus i vårt fall, men det hjälper ju inte för den egna sidan med presentation och sånt.

thilda-
0

#3 oj då.. den människan måste ju ha ett allvarligt problem i lilla hjärnkontoret :P haha ;D

kuskochryttare
0

Usch va obehagligt, man borde kunna anmäla här också! eller blockera!

Odena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon har skrivit jätte elaka kommenterer när jag har skrivit på lunar om dom som va duktiga idag på travdagen då har hon skrivit att dom var ju inte alls bra b.la. när min kompis häst vann flera gånger på dubbeltravet i sommras på visby då hon skrev en massa saker om att flera av mina kompisar spöade sina hästar jätte mycket efter lopp som gick dåligt men deras mamma är faktiskt väldigt aktiv med frågan om dom som slår sina hästar när dom inte är nöjda med loppet så hennes barn slår nog inte sina hästar.Fundersam

AnnaLundin
0

Jag vill bara påpeka att Vi inte kan ge skrivförbud eller stänga av en medlem HÄR bara för att personen ifråga har betett sig illa någon annan stans.

ÄR det någon som skriver något olämpligt till någon av Er, så ber jag er att kopera det som är skrivet och skicka i PM till mig, eller PMa vilken tråd och inläggsnummer det handlar om. Jag kan inte se allt som skrivs här, men på detta sätt kan NI hjälpa mig att göra en bra bedömning av läget!