Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 991 ggr
madde89
0

kusk finnes

om det är någon som söker tävlingskusk så kan jag ställa upp och köra din B-ponny i lopp.

jag heter Madeleine svensson och är 20 år

jag har kört ponnytrav sedan 2006 med bra resultat

Jag klarar av alla temprament på hästarna, jag har vana att köra många olika hästar. Jag har kört bla Pasad rek 1.57,1, Akilles 2.08 , telis priloma rek 2.03,0 samt sherdil rek 2.20. jag kör gärna hästar som går i alla tidsklasser. vi brukar vara på solvalla , mantorp, axevalla, eskilstuna , örebro, gävle , och romme mfl.

vid intresse kan du maila till mej

Madeleinesvensson@hotmail.com

mvh madde

Karsk
0

Synd att du inte finns längre upp i sverige

NatthaBlom
0

#1 sara jag hjälper gärna dig om det behövs vettu ;)

madde89
0

vad bor du ?

madde89
0

o det är någon som är interiserad så kan ni maila till mej!

kram madde

Karsk
0

#2 Det låter bra Natta :D

#3 Jag bor i skellefteå

madde89
0

oj vad synd att du bor där uppe i norr, annars hade det varit kul att pröva köra en ny ponny. Du kanske kan hitta kusk till din ponny där uppe om du inte kan köra själv men ska du neråt och tävla kan du väl höra  av dig om du behöver kusk till din ponny

om det är några andra som behöver kusk så hör gärna av er till mej. det skulle vara kul att köra mera lopp

körde ca 35 lopp-08 13st -2007 och 12st - 06

hoppas väl kunna vara uppe i ca 50 körda lopp per år.

/

Karsk
0

ja det är synd att man bor här uppe ibland. Ja nog ska jag kunna hitta en kusk som kan hjälpa mig ibland. :)

Lycka till med att hitta hästar du får tävla :D

plutten-92
0

vilka banor tävlar du på???

jag bor mellan umeå och övik och ställer gärna upp om du ska starta där nån gång!!!

madde89
0

är det någon intresserad ?

madde89
0

är det någon intresserad ?

madde89
0

tack jag får tävla men jag tävlar gärna mera lopp eftersom det -är så himmla kul att tävla och att köra olika hästar.

starta på söndag med min egen på örebro