Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 4213 ggr
martinasvensson
0

förbyglar med namn

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vet att det finns en massa sånahär trådar men hittar dom inte så gör en ny :P

funderar på att köpa en vit med svart text åt ramir :p så nu vill jag se lite olika :)

ja vart har ni köpt era förbyglar med namn, å hur mkt kosta dom?

visa bilder! :)

ebba93
0

jag köpte min på solvalla den kostade typ 550 kr

Stallmima
0

Köpte från Lillhästen i stav, tror jag inte betalade mer än 300-350:-/st. Dom skickar även på posten.

Polenta
0

Och jag köpte min på Bergsåkers Hästshop, den var inte så dyr .. kan den ha gått på 200 nånting? Kanske var mer, jag minns inte.

Orange med svart text :)

#0 Om jag skulle vara du skulle jag nog ha en svart med vit text, eller en vit förbygel, svart text och svart skinnfoder bakom (underst mot hästen) iom att hästen är nästan vit i sin egen färg, om du inte vill att förbygeln ska smälta in mot hästen förstås :P

martinasvensson
0

#3 å det var billigt :)

ska tänka lite till på vad jag ska ha för färg ;) just nu har han en svart/vit (svart botten) kanske inte skulle va så dummt att ha så på den här också (;

nån mer som kan ge förslag på vart man kan köpa???:)

CarinaO
0

Köpte våran på Royal i Skellefteå,den var inte billig men väldigt fin och bra kvalité,en bred förbygel med foder! Kostar 599 kr

martinasvensson
0

å jag tycker att dom är jätte fina när dom är lite bredare:)  men jag måste nog betala själv så ska nog köpa en som är lite billigare haha (;

suefia
0

putt ^^

KariOgFredrik
0

jeg fikk idag fra Team Brannestaden, det var veldig fint og jeg likte det veldig godt. Siden deres er www.teambrannestaden.se der er det både bilder og pris;)

Pinto_4ever
0

jag köpte min från färjestads rid & trav AB :) riktigt fin, bra pris vilken färg som hellst.. Eftersom att jag vill ha vinröd och det har inte alla så beställde jag därifrån för dom hade vilken som hellst =)

nemesis
0

Jag Köper mina av team Brännestaden. väldigt fina är dem!

martinasvensson
0

#10 så vill jag att min ska se ut:P

men den ser ganska stor ut,ramir är väldigt liten,mindre än min shettis över bogen :P på bilden ahr han shettisens förbygel. förbygeln är en finntack å dom är ju ganska små å han har den så liten som det går

tror du att han kan ha en sån som du har eller är den föärstor?? :/

martinasvensson
0

eller ja spännena på sidan är på minsta iaf :p

LjungensPirat
0

Om du beställer från team brännestaden är jag övertygad om att du kan få den storlek du vill!

Teja-Bea
0

Jag var inne på http://www.teambrannestaden.se/ och försökte göra en beställning…!

Men deras mail funkar ju inte! =/

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

nemesis
0

#11 jag beställde den extra stor då min hingst har riktigt kraftig hals! bara säg till om hur du vill ha den i storlek!

HK_ponny
0

#14 förstår inte varför vår mail inte funkar, för vissa, men kontakta oss gärna via PM på ifokus

Merete Larsen

suefia
0

putt ^^

BodenPerre
0

har beställt från Pegasus i Umeå fick dom för nån dag sen, fiktigt fina faktiskt :D beställde ett rosa pannband med namn sant en rosa förbygel med namn på och så ett röt pannbans och röd förbygel alltihoppa hade namn på :D

det rosa fick dom spec sy så den förbygeln vart lite sjockare på den rosa färgen men de vart kanon bra :)

dålig bild men det är rött och rosa :D bilden är tagen på mobil hehe :)

NatthaBlom
0

#18 vad kostar förbyglarna?

stallnysater
0

#18 Har pegasus i umeå någon hemsida?

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

crazycattiz
0

www.anderssoderlund.se

Det har inte kommit ut så mycket på hemsidan än, men allt går att maila och beställa oxå

madde89
0

jag funderar på att lämna in min förbygel genska smal men det kanske går att brodera på den , Jag vet inte vad tror ni ?

aamaandaahh
0

tror jag ska beställa en på Bergsåkers hästshop till Blessan :)