Huvudlag?
jag køpte 4 syntet fintackhuvedlag , det er bra men næsebåndene er lite korte

Vi har vel bare syntet. (latskap).
Noen har ingen merke (treningshodelagene) mens vi har walsh og finn tack i løp. Både pvc og nylon.

Finn Tack på de flesta tror jag, iaf på ponnynas, ingen vidare koll:P

finntack
Billig variant… Chetak tror jag det ena är, det andra vete katten…

FinnTack
Jag har alla möjliga! Finn tack, tärnsjö och märkeslösa allt i en enda salig röra!

Jag har 1 wahlsten o några finn tack.. o så har jag något super dåligt skrot från Biderman i Indiskt svinläder som jag aldrig använder.

Jag har FinnTack tycker att de är en av dom mest hållbara, Walsh och JN ä rockså bra märken.
FinnTack

Finntack :)
Finn-Valjas. ;b
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

Finntack

har ett finntack, dem andra vet jag inte va dem är för något! :P men hållbara är dem!

Ingen aning (A) Tror det är vanligt, inget speciellt märke. Läder iaf :)

De märkena vi har är Finn Tack, Racing Tack och G.P Racing lr va d heter…sen vet jag inte..Vi har rätt många huvudlag… hehe…;)

Tränings huvudlagen är vanliga läder från börjes, sen har jag ett rött och ett blått finntack till russen, ett läder finntack till en shettis men hon har för det mästa sitt vanlig träningshuvudlag och ett börjes huvudlag till en annan shettis..
Vi har både walsch, finn-tack och märkeslösa!
ingen aning, walsch tror ja. haha

Finn-tack. Jag fick ett jätte bra träns till min första sele som är hur mjukt och bra som helst. Men det andra tränset jag fick till är värdelöst. Hur mycket man än vrider och smörjer är det hårt som sten!
Finn Tack
använder walsh och två finn-tack

I hop plock ^^ finn tack stolpar, namnpannband, solvallas helstängt, walsh nosrem =)