Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 3107 ggr
martinasvensson
0

vilka banor har du varit på?

vilka banor har du startat på och vilka banor har du varit på för att tex. se trav eller hjälpa till osv.

vilken är den längsta resan med starthäst som du gjort?

du kan ju också skriva vilken bana du tillhör :p

ErikaAndersson
0

Jag tillhär jägersro, den längsta resan var till stockholm - solvalla för start i kriteriet :P jag har startat på
Jägersro, Tomelilla, Kalmar, Östanåkra, Eskilstuna, Halmstad, Åby, Tingsryd :)

Zeleno
0

Jag tillhör romme,

skulle tro att det längsta är till Östersund men sen har jag vart till Bergsåker, Hagmyren, Bollnäs, Romme, Rättvik, Eskilstuna, Lindesberg, Örebro, Solvalla, Gävle, det är typ dom tror jag :)

martinasvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är Bodensare, längsta resan är nog till Åby med Juligutten.

banor jag har varit på: Åbo (finland),Uleåborg (finland), Rovaniemi (finland), Torneå (finland),Kalix (bygdetrav), Boden,Vitsand (bygdetrav), Skellefteå, Lycksele, Bergsåker, Umeå, Bollnäs, Solvalla, Åby, Gävle, Hoting, Solänget, Östersund, Harstad (norge)

banor som jag har startat på:Uleåborg (finland), Rovaniemi (finland), Torneå (finland), Boden,Vitsand, Skellefteå, Lycksele (tror jag), Solvalla, Gävle, Solänget, Östersund.

å så har vi startat på Dannero och Romme också men då har jag aldrig varit med.

vi har hafft ett kallblod som var snabbloppare så vi har inte hafft så många lopp här hemma därav så har det blivit en hel del resande.

men jag älskar att resa ock se nya travbanor! :D

Ammiii
0

Vi har närmast till Örebro, men har startat ponny på Bergsåker, Årjäng, Solvalla, Vaggeryd, Lindesberg, Eskilstuna, Östanåkra, Åby, Halmstad, Åmål, Färjestad, Romme, Rättvik och längsta resan ner på Derbyt på Jägersro.

BodenPerre
0

jag är Bodensare jag oxå. och jag har inte tävlat på så jätte många banor men det är ju så långt närmsta banan är ju Skellefteå och dit är det 2-2 1/2 timme förutom Boden då..

men jag har tävlat på banorna: Boden, Vitsand, Umeå, Skellefteå, Östersund, Lyksele, Bergsåker, Solänget, Torneå, Uleåborg, Kalix, Rovaniemi.

de var då banorna jag kommer ihåg, jag har säkert stavat fel på nån bana men jajja ;P

bilden är på min och Risarvens Melker när vi vinner på Vitsand :D

BodenPerre
0

#5 joo juste, jag har ju varit på Solvalla men då tävlade inte jag utan bara kollade :)

Rauk
0

Hemma bana Visby

Jag har startat på. Visby, Solvalla, Gävle, Eskilstuna, Jularp, Tomellila, Östanåkra, Åby, Östersund, Sundsvall, Mantorp, Örebro, Dannero, Leangen (Norge), Färjestad, Kalmar och Tingsryd.

Längsta sträckan är väl ifrån Östersund till Tingsryd och sen hem till Gotland.

kimmoberg
0

min hemmabana är Bergsåker så de är mest banor runt om där;p

banor jag har startat på: östersund, umeå, hoting, solvalla, gävle, dannero, solänget, bergsåker, hagmyren och rättvik. sen har jag varit på många andra:b

divansson
0

Hemmabana är Rättvik, längsta jag åkt är till Jägersro-det var det värt då vi vann svensk uppfödningslöpning då ;)

Har varit på Rättvik, Romme, Bollnäs, Gävle, Hagmyren, Bergsåker, Örebro, Färjestad, Lindesberg, Mantorp, Solvalla, Eskilstuna, Jägersro.. öm, sen är det fler som jag inte vet namnet på också.

Polenta
0

Hemmabana; Bergsåker.

Har varit på; Bergsåker, Dannero, Hagmyren, Östersund, Umåker, Hoting, Åby, Solvalla, Rättvik, Gävle, Axevalla, Solänget.

Selat/tävlat på; Bergsåker, Dannero, Hagmyren, Östersund, Umåker, Gävle, Solänget.

Längsta resan med starthäst; Bergsåker-Umåker tror jag, fast jag följde bara med.

Längsta resan för trav; Bergsåker-Åby :P

Tror inte att det är någon fler ^^

Prosit
0

Hemmabana: Gävle

Har tävlat på: Gävle, Romme, Bollnäs, Hoting, Östersund, Bergsåker, Hagmyren, Örebro, Eskilstuna, Solvalla & Björnvalla.

madde89
0

jag har startat på

eskilstuna - hemma bana

solvalla

axevalla

mantorp

örebro

romme

gävle

hannabrink
0

Hemmabanan är Jägersro :) Har tävlat på Tomelilla, Tingsryd, Halmstad och Östanåkra förövrigt.

tessa_
0

Hemma bana är boden :)
Har tävlat på boden, vitsand, skellefteå, umeå, lycksele, solänget, sundsvall, östersund, eskilstuna, gotland.
Finska- torneå, uleåborg, rovaniemi (stavning?)

Sen har jag varit med när kompisar tävlat på valla ;D

Det längsta jag åkt är Gotland och Eskilstuna ligger på en god andra plats ;)

sarahansen
0

Jag har startat på : örebro,mantorp,gotland, solvalla och hemmabanan eskilstuna :) Banorna jag varit på annars utan att ha tävlat minns jag inte =D Jag var så liten då ;) Men jag tror jag varit på axevalla och gävle har jag varit på :)

plutten-92
0

Hemmabana solänget

Startat på: Halmstad, Kalmar, Tingsryd, Åby, Axevalla, Mantorp, Ötersund och Bergsåker.

Selat ut på: Åby, Axevalla, Amål, Östersund och Brgsåker.

Längsta resan va nog Nossebro (axevalla närmsta bana) - Kalmar eller Tingseryd.

Banor jag annars varit på är en del men har inte så stor koll ;)

bea28
0

jag kan inte direkt säga att jag varit på många banor; gotland (hemmabana :D), eskilstuna och östersund :)

ebba93
0

tillhör solvalla: eskelstuna, örebro, mantorp, solvalla, romme, rätvik, visby, gävle, axvalla.

Amigo3
0

Hemmabana; Halmstad

Tävlat på; Halmstad, Åby, Axevalla, Åmål, Tomelilla, Östanåkra, Kalmar, Jägersro, Vaggeryd och Tingseryd

Banor jag besökt men inte tävlat på; Rättvik och Boden. Men va liten då. ;D

carsbo
0

jag tävlar ponnuytrav och har däröf vairt på följande banor: solvalla,eskisltuna,gävle och örebro som är det längsta jag åkt för att tävla.

jag tillhör solvalla som ja tkr e en jättehärlig klubb med trevliga medlemmar Glad

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Impulz
0

Hemmabana är Gävle.

Banor jag har tävlat på är:

Östersund, Bergsåker, Hagmyren, Bollnäs, Gävle, Romme, Rättvik, Örebro, Lindesberg, Solvalla, Eskilstuna, Axevalla, Åmål, Färjestad, Mantorp, Kalmar, Visby, hoppas att jag inte har glömt någon nuSkrattande

ebba93
0

#20 holle me dig:)<333

Mandah
0

Hemmabana är Kalmar.

Har tävlat på:
Östanåkra, Jägersro, Tingsryd, Mantorp, Kalmar, Halmstad, Tomelilla.

Har varit med på men inte tävlat.:
Solvalla, Åby, Jägersro, Tingsryd, Mantorp, Kalmar, Halmstad, Tomelilla.

Har säkert glömt ngn.. x)

Teja-Bea
0

Min hemmabana är Eskilstuna

Sedan har jag vart på Jägersro, Östanåkra, Tingsryd, Kalmar, Åby, Halmstad, Axevalla, Visby, Mantorp, Örebro, Lindesberg, Färjestad, Solvalla, (Stora Alby), Gävle, Romme, Rättvik, Hagmyren, Bollnäs och Bergsåker =)

Har även vart på varmblodstrav på Dannero

Har ju tävlat i ganska många år så jag har hunnit med en hel del resande!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Lina-P
0

Hemmabana Östersund.

Tävlat på: Östersund, Hoting, Bergsåker, Solänget, Hagmyren, Dannero, Rättvik, Visby. (oviken)

Varit på: Ovanstående + Solvalla, Umeå, Leangen (tittade in när vi va utanför)

Säkert nån mer, men  kommer inte på just nu.

Jennie_A
0

Hemmabana Solvalla, hästarna bor i Sollentuna och jag i Solna. Jag har inte varit på någon bana för att bara titta/hjälpa till, men under årens lopp (sedan 1990) så ser det ut så här med banor vi startat på (siffra inom parentes är antal gånger vi varit där):

Axevalla (5), Bergsåker (18), Bollnäs (9), Dannero (3), Eskilstuna (59), Färjestad (16), Gävle (24), Hagbyholm (4), Hagmyren (4), Halmstad (2), Jägersro (3), Kalmar (6), Lindesberg (14), Mantorp (13), Romme (31), Rättvik (6), Solvalla (102), Solänget (3), Stora Alby (19), Umåker (2), Visby (15), Årjäng (1), Örebro (13), Östanåkra (1), Östersund (13)

MartinaFrick
0

Herregud vad ni är beresta!!! Själv har jag Jägersro som hemmabana och har kört lopp där och även på Tomelilla, Halmstad, Tingsryd och Östanåkra. Planerar att starta på någon mer bana i år, så jag kommer upp i er klass!!

Ylva_87
0

#26 mkt imponerade att du har koll på antalet gånger :P

Själv har ja Eskilstuna som hemmabana. Men har tävlar på följande banor, Solvalla, Örebro, Gävle, Mantorp, Axvalla, Åmål, Årjäng, Färjestad, Bergsåker, Romme, Rättvik, Tingsryd, Jägersro, Lindesberg och Visby.

ryttarn
0

Vår hemabana är Färjestad men sedan har vi tävlat på:

Solvalla, Axevalla, Åby, Årjäng, Arvika, Mantorp, Österssund, Gävle, Hagmyren, Halmstad, Kalmar, Örebro, Östanåkra, Tingsryd, Åmål, Arvika, Hagfors, Lindesberg,Eskilstuna, Romme. Tror jag kommit ihåg alla men kan ha missat någon.

Längsta resan är Kalmar eller Österssund, osäker på vilken som är längst bort.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Jennie_A
0

#28 Jag har en pappa som gillar statistik, så vi kan få ut det mesta gällande våra hästar och deras tävlande :o)

[DHIZA-bus]
0

hemma banna Eskilstuna

selat passhästar på:

Eskilstuna, romme, solvalla, gävle, färjestad, mantorp och örebro.

Startat själv på: Eskilstuna och örebro.

Emmma
0

Jag tillhör Gävle.

Har tävlat på: romme, rättvik, bollnäs, hagmyren, bergsåker, solvalla, örebro, lindesberg, eskilstuna och östersund.
Östersund är längsta resan vi gjort.
Axevalla är längsta neråt, men de va utan häst iaf.

Saga_
0

Jag tillhör västerbo.

Jag har tävlat på: romme, rättvik, bollnäs, gävle, eskilstuna, solvalla, lindesberg och örebro :)

Längst bort är solvalla men det tog längst tid att åka till bollnäs :)

Karsk
0

Skellefteå, boden, umåker, dannero, solänget, östersund, lycksele och bergsåker :D

aamaandaahh
0

Hemma bana Bergsåker,

Har bara tävlat på Bergsåker,Solänget och Östersund, men har varit på fler :)

Granit-Jimbo
0

Hemma bana är hagmyren

Jag har varigt på:Hagmyren,Bergsåker,Gävle,Romme,Östersund,

Dannero,Solvalla,Eskilstuna,Solänget,Bollnäs:P

palomia
0

Kört på Visby (hemmabana), Hagmyren, Bollnäs, Romme, Eskilstuna, Örebro, Färjestad, Kalmar, Jägersro, Solvalla, Mantorp, Lindesberg, Gävle. Varit med som ägare/selat ut på Bergsåker och Halmstad. Tror det var alla men det är ju några år sedan.

Längsta resan var till Bergsåker 45 mil+båtresa.

suefia
0

Boden (hemmabana)
Kalix (bygdetrav)
Piteå (bygdetrav)
Lycksele
Skellefteå
Östersund

det var väll alla, har inte hunnit vara på så många banor under mina 2 år som ponnytravkusk, dessutom har vi inte rest runt så mkt, eftersom det e så långt till alla banor :P

hiprex
0

Hemma bana: Rättvik

Rest med starthäst till axevalla och solänget vet inte vad som är längst.

övriga banor jag vart på. Dannero. bergsåker. Östersund. Hagmyren. Bollnäs, Hoting. Gävle. Romme. Har nog glömt någon!

Larozzen
0

alla sveriges banor utom mantorp och örebro

einarsson
0

Hemma bana Jägersro

Tävlat på Jägersro, Tomelilla, Jularp, Östanåkra, Halmstad, Kalmar, Mantorp, Solvalla, Visby, Stora Alby, Färjestad, Eskilstuna, Axevalla.

Även varit på Tingsryd med ponny, men inte tävlat där då jag var för gammal när den byggdes.

Varit på Hagmyren, Bollnäs, Gävle, Bergsåker.

Längst (med ponny) vet ej, men Visby är mest komplicerat.

emmyhansson
0

hemmabana : Dannero

längsta jag åkt med starthäst : Eskilstuna XD

uffesterner
0

En gång (jag tror det var 1996) hängde jag med en kompis till Stora Alby och djäklar vad det var lerigt. Jag var tvungen att åka till närmaste affär och köpa ett par stövlar. Tur att det inte är några tävlingar där numera.

Se'n har jag varit på Årjäng och Färjsestad. Nu i helgen har mina kompisar frågat om jag vill följa med till Eskilstuna, men jag har inte bestämt mig än.