e. Junisorken

Snöstorm vallack född 2001 E. Junisorken, U. Boalill Travrek 2.30

Jag hade en efter junisorken… rek 2.12.3 m
hingst född 2002 U, Rallika

Nokia 4329
E: Junisorken 484
U: Aja 3094 (Ue:Grane 253)
Äg: Elin S Lilja
Hon har rekord 2.18,0 i volt och 2.16,3 i auto. Förra året startade hon 8 ggr och med placeringar i samtliga lopp.
Nokia är 128 cm. hög och riktigt fin. Om jag inte minns helt fel har hon fått 44 poäng.
Läs mer om henne på vår hemsida.

Ändring: Nokia fick 42 poäng.

Vi har haft Björksta Jäntan (e. Junisorken u. Kauki) på foder från Björksta Stuteri sen hon var ett år. Hon är född -99 och tävlade i tre säsonger. En underbar travare - godhjärtad och träningsvillig. Första starten som treåring vann hon på 2.28.
På sina 35 starter fick hon 8 segrar och fanns bland de tre 18 gånger. Rek. 2.04 Slutade tävla efter säsongen 2004 och blev avelssto då ponnykuskarna i familjen gick över till stora hästar.
I utställning har hon som mest fått 41p.
Har ett sto e. Junisorken. Olja heter hon (Nokias helsyster ;D). Född på Lojsta Hed. Diplomsto, 79888=40p (svag könskaraktär, haha). ska om planerna håller kvala innan sommarn (om hon sköter sig och gör som matte vill, vilket inte är självklart…;))

# 5 ursäkta mej men jag heter faktist bara Elin Lilja, S:et tillkommer endast när jag är kusk och tränare då det redan finns en Elin Lilja. Det borde väl du veta som är min syster ;)

Junisorken e min favorit hingst, men har tyvärr ingen efter honom och lär aldrig få, skulle va om vi betäckte vårt sto me honom då, men tror de blir nån annan.

#14, varför är det din favorithingst? ;)
Jag har ett sto e. Junisorken, Linéa 4471 hon är född på Lojsta hed 2002 u. Linnéa 2566. En riktig gullig liten häst. Hon är avelssto här hos mig och betäckt med Vidar 521!
#5 och #11 jag har fölbilder på Nokia och Olja, funderade mycket på att köpa Olja faktisk, när hon var liten, men så blev det Linéa i alla fall 

har PUMA (u.liten frida) 8 år, rek.2.08,1

#17 vad roligt
kan man få se fotona? vet att vi av en slump hittade en fölbild på olja, och jag tror att det var på en dansk hemsida. Kan det ha varit din bild kanske?

#17 Du får gärna skicka bilderna på Nokia om du hittar dem! chicco_1993@hotmail.com

#15 Jadu. Haha, inget bra svar. Det har varit det ända sedan jag började med ponnytrav :D Men han har inte fått så JÄTTE bra avkommor va, förutom Lina Scot såklart. :D
Missuppfatta inte nu, jag menar typ sånna som gått 1.50 o snabbare typ.

#27 Celine har ju gått under 1.50
//Mickan

Möjligen får vi hem en vallack som är efter junisorken runt Juni månad. Är fem år och ostartad.

#22 jo det kan det mycket väl ha varit. där hon står mitt i skogen och tittar så gulligt.

Vi fick ett föl U:Ribella II E:Junisorken som Ekslätt nu har.

#17 då gick min häst med din på lojsta samma år;)

Jag har ett 1årigt sto e Junisorken jätte fin är hon Kurant Skott heter hon.

Vad kul att se så många Sork-barn! Själv har jag också ett gäng i blandade åldrar, stam och kön. Några har jag tänkt behålla och några är till salu.
Lycka till på banorna i år! Vi håller tummarna.

#44 åh lillskrutten så söt!
Vi har Ekslätts Armani e.Junisorken