Inställt på Färjestad 4/5
Loppet på Färjestad den 4 maj är inställt pga för få anmälda, då några av de anmälda ej betalt licensavgift och därmed inte får delta.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Inte för att vi anmält någon, men vad trist att folk är så slarviga med att betala in i tid. Det var även många som glömt det inför anmälan till Eskilstuna hörde jag .

#1 Personligen tycker jag det är helt sanslöst. Hade det varit kompletta nybörjare hade man kunnat förstå att det blivit en miss, men vad jag förstått handlade detta om rellativt rutinerade kuskar.
Med tanke på Eskilstuna, då det var samma sak, samt debatten runt nyhetsbrevet i vintras fattar jag inte att någon kan ha missat vikten av att det är inbetalt i tid. Det tar ju minst tre bankdagar innan det är registrerat på SPTF så det hjälper ju inte att betala dagen innan……
Surt när man hittat ett bra lopp på hemmabanan för monis, brukar ju inte bli så många….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#2 Jag betalade in idag
Finns nog många som är lika glömska som jag!

# 3 du är inte ensam om att vara glömsk! jag betalade in i lördags, men dock så var det så att jag trodde en person redan betalat in åt mig men det hade tydligen blivit missförstånd osv.
självklart förstår jag att vissa irreterar sig på att endel inte betalt in. men det kan ju vara av olika skäl man inte betalat mer en att man bara är lat eller glömsk….