Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 869 ggr
Dolores
0

Kolla henne!!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Cool

Inte ponnytrav men kolla in henne!!!

MagganS-B
0

Där ser man, man skall inte döma någon ohörd!

Teja-Bea
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag förstår inte riktigt varför hon blivit så otroligt uppmärksammad (kanske utseendet)!

Men jag tycker att 12-åriga Shaheen Jafargholi  är mycket bättre!

Vänta tills han byter låt… säger bara WOW!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

palomia
0

Historien upprepar sig, påminner om en tidigare operasångare… Skrattande Det är inte vad man förväntar sig skall komma ur munnen direkt.

MartinaFrick
0

Tänk på Pavarotti, han kunde SJUNGA, men någon snygging var han ju inte..!!

bea28
0

tvärtom då.. det finns en massa snygga artister, sångare m.fl som har blivit superkändisar, men kan dom sjunga? Nej, dom är bara kända för sitt utseende.

palomia
0

#4 Tänkte snarare på Paul Potts förra året.

Det är inte mycket som kan få tårarna att rinna på mig med båda dessa gjorde det, man får ståpäls…

http://www.youtube.com/watch?v=bEo5bjnJViA

ryttarn
0

Jag bara älskar den mycket skeptiska jurryns miner när hon börjar sjunga och totalt hänför dom. Jag bara älskar underdogs som på detta vis tar musten ur alla skeptiker, ståpäls var ordet…

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

mallan-nog
0

Något jag funderat på…

Varför utgår man ifrån att det bara är snygga människor som kan sjunga? Varför blir det sådan upståndelse jämt när någon "ful" kommer upp på scenen och visar att de oxå kan. Rösten & utseendet hör ju inte ihop alls..?! KAn kanske vara så tom att eftersom de inte ser så bra ut har de tränat upp sina röster ännu mer då de som #5 säger, inte blir kända för sitt utseende som så många andra…

ryttarn
0

#8 Det är väll så att i vårt utseende fixerade samhälle så är alltid "fula" människor i underläge, oavsett vad det handlar om….. sorgligt men tyvärr sant. Denna attityd gör ju dessutom media allt för att cementera…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

juliapettersson
0

Det jag blir mest förvånad över är hur publiken har mage att skratta åt henne när hon säger sin ålder!!! Så fruktansvärt pinsamt.

divansson
0

#10 Tycker detsamma.

Tycker de är fränt, världskänd på bara ett liitet tag, otroligt! :)