har startlistorna kommit ? :)
#1 yes :) nu vill vi se tippningar!
Någon som vill tippa ?? :D

lopp 1 linhagens fritz
lopp 2 löndals vilde bill
lopp 3 luffsan
lopp 4 ängman
lopp 5 cactus II
lopp 6 maximus
lopp 7 lolita dar
lopp 8 angel
lopp 9 skarvikens disa
lopp 10 mimas disney
Lopp 1: Mollberg
Lopp 2: Linhagens fritz
Lopp 3: Kör själv
Lopp 4: Luffsan
Lopp 5: Cactus II
Lopp 6:Flickans Wilma
Lopp 7: Thyra Thyrann
Lopp 8 : Angel
Lopp 9: Kör själv
Lopp 10: Kör själv

Lopp 1; Winst, Mollberg, Luffa Ess
Lopp 2; Linhagens Fritz
Lopp 3; Ljungens Krabat
Lopp 4; Luffsan
Lopp 5; Cactus II
Lopp 6;Amiral Doll , Harmoni
Lopp 7; Lolita Dar, Thyra Tyrann
Lopp 8;Angel
Lopp 9; Cactus II
Lopp 10; Colette II
Lycka till alla !!
lopp 1 luffa ess, kålmans polar JR, twist
lopp 2 linhagens fritz
lopp 3 Ängman , ljungens crabat , joas pontus
lopp 4 luffsan , Ac;s Julia , stubin
lopp 5 cacctus II , Månsaga
lopp6 harmoni , amiral dolll
lopp 7 thyra tyrann, lolita Dar , grann
lopp 8 butterfly , angel
lopp 9 cactus II
lopp 10 colette II , mimas disney
lycka till

Lopp 1: Winst, Luffa Ess, Mollberg
Kommentar: Min första tanke var Mollberg som etta men tror inte Klara är lika rutinerad som Melander och kanske inte får samma snurr på honom. Winst känns troligare om man kollar raden. Luffa Ess är en kapabel häst jag tror lägger sig i det hela.
Lopp 2: Lidhagens Fritz, Fantom II, Johannesbergs Neon
Kommentar: Om Fantom inte strular till det bör han kunna svar Fritz en bit. Även här vill jag utan att klanka ner på Klara Gabrielsson hålla ner Fritz lite, men det ser ändå mycket lovande ut. Som trea tror jag på Johannesbergs Neon. Intressant lopp faktiskt dock vinner bästa hästen tror jag.
Lopp 3: Ljungen Krabat, Neith, Haribo
Kommentar: Tre hästar på samma bolt som jag tror kan sänka alla Tre. Tror på Ljungens Krabat pga spåret men ordningen kan vara hur som helst.
Lopp 4: Luffsan, Stubin, Granit II
Kommentar: Luffsan ser stenklar ut. Kononhäst mot sämre motstånd. Stubin står mycket bra på det om han kan springa sitt rekord eller bättre. Granit II borde komma med och hänga på Luffsan men senaste starten är inte övertygande. Blir ett minus i kanten men dock är han med.
Lopp 5: Cactus II, Månsaga, Rosi
Kommentar: En dålig propp ger dåligt lopp har jag hört. Cactus står konon inne och bör defilera hem loppet. Hade jag haft unghäst i Gävle skulle jag vara mycket sur på proppen.
Lopp 6: Harmoni, Flickans Wilma, Icaros
Kommentar: Jag har förutspått Icaros som arvtagare till Gläntans Domino. Vi är uppstallade i uppfödarens stall. Men han har allt emot sig i detta loppet. Harmoni står otroligt bra på det. Flickans Wilma också men inte lika bra. Johannesbergs Loverjoy är för ostabil för at jag ska tro på honom annars står även han bra på det.
Lopp 7: Thyra Tyrann, Lolita Dar, Indiana Dar.
Kommentar: Thyra Tyrann är nästa bäst i sin kull, står men fötterna i mål redan. Lolita Dar är kriterievinnare och en fantastiskt bra häst. Indiana dar står bra på det så han blir trea.
Lopp 8: Angel, Butterfly, Pontus Z
Kommentar: Angel gör årsdebut och det blir 15:e raka. Fantastiskt bra gjort. Detta motståndet kan lika bra slåss om andra platsen och strunta i Angel för hon är bara bäst. Butterfly är en bra häst så jag tror på den som 2:a. Pontus Z blir 3:a i mål.
Lopp 9: Cactus II, Embla Ess, Skogsdalens Appollo
Kommentar: Cactus Ii har goda chanser till en dubbel på Gävle. Embla Ess känns också som en bra kandidat. Skogsdalens Appollo har inte gått nått vidare på slutet därför en 3:a
Lopp 10: Colette II, Mimas Disney, Månstorps Isor
Kommentar: En besvärlig dam verkar det vara Colette men går hon felfritt ska hon vara omöjlig för dom andra. Mimas Disney är mitt direkta motbud och 3:a till felfri Månstorps Isor
Detta var min tippning. Jag hoppas ingen anser jag är orättvis för det är inte meningen. Jag bara läser vad jag ka se i listorna.
Lycka till allihop!

Det gick ju bra för min tippning.