Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1152 ggr
Jossan-J
0

Tippa Gävle 3 maj?

Någon som har lust att tippa loppen?

Bianco
0

har startlistorna kommit ? :)

marika-J
0

#1 yes :) nu vill vi se tippningar!

ginher
0

Någon som vill tippa ?? :D

ebba93
0

lopp 1 linhagens fritz

lopp 2 löndals vilde bill

lopp 3 luffsan

lopp 4 ängman

lopp 5 cactus II

lopp 6 maximus

lopp 7 lolita dar

lopp 8 angel

lopp 9 skarvikens disa

lopp 10 mimas disney

Jossan-J
0

Lopp 1: Mollberg

Lopp 2: Linhagens fritz

Lopp 3: Kör själv

Lopp 4: Luffsan

Lopp 5: Cactus II

Lopp 6:Flickans Wilma

Lopp 7: Thyra Thyrann

Lopp 8 : Angel

Lopp 9: Kör själv

Lopp 10: Kör själv

Johansson
0

Lopp 1; Winst, Mollberg, Luffa Ess

Lopp 2; Linhagens Fritz

Lopp 3; Ljungens Krabat

Lopp 4; Luffsan

Lopp 5; Cactus II

Lopp 6;Amiral Doll , Harmoni

Lopp 7; Lolita Dar, Thyra Tyrann

Lopp 8;Angel

Lopp 9; Cactus II

Lopp 10; Colette II

Lycka till alla !!

madde89
0

lopp 1 luffa ess, kålmans polar JR, twist

lopp 2 linhagens fritz

lopp 3 Ängman , ljungens crabat , joas pontus

lopp 4 luffsan , Ac;s Julia , stubin

lopp 5 cacctus II , Månsaga

lopp6 harmoni , amiral dolll

lopp 7 thyra tyrann, lolita Dar , grann

lopp 8  butterfly , angel

lopp 9 cactus II

lopp 10 colette II , mimas disney

lycka till

MarcusJohansson
0

Lopp 1: Winst, Luffa Ess, Mollberg

Kommentar: Min första tanke var Mollberg som etta men tror inte Klara är lika rutinerad som Melander och kanske inte får samma snurr på honom. Winst känns troligare om man kollar raden. Luffa Ess är en kapabel häst jag tror lägger sig i det hela.

Lopp 2: Lidhagens Fritz, Fantom II, Johannesbergs Neon

Kommentar: Om Fantom inte strular till det bör han kunna svar Fritz en bit. Även här vill jag utan att klanka ner på Klara Gabrielsson hålla ner Fritz lite, men det ser ändå mycket lovande ut. Som trea tror jag på Johannesbergs Neon. Intressant lopp faktiskt dock vinner bästa hästen tror jag.

Lopp 3: Ljungen Krabat, Neith, Haribo

Kommentar: Tre hästar på samma bolt som jag tror kan sänka alla Tre. Tror på Ljungens Krabat pga spåret  men ordningen kan vara hur som helst.

Lopp 4: Luffsan, Stubin, Granit II

Kommentar: Luffsan ser stenklar ut. Kononhäst mot sämre motstånd. Stubin står mycket bra på det om han kan springa sitt rekord eller bättre. Granit II borde komma med och hänga på Luffsan men senaste starten är inte övertygande. Blir ett minus i kanten men dock är han med.

Lopp 5: Cactus II, Månsaga, Rosi

Kommentar: En dålig propp ger dåligt lopp har jag hört. Cactus står konon inne och bör defilera hem loppet. Hade jag haft unghäst i Gävle skulle jag vara mycket sur på proppen.

Lopp 6: Harmoni, Flickans Wilma, Icaros

Kommentar: Jag har förutspått Icaros som arvtagare till Gläntans Domino. Vi är uppstallade i uppfödarens stall. Men han har allt emot sig i detta loppet. Harmoni står otroligt bra på det. Flickans Wilma också men inte lika bra. Johannesbergs Loverjoy är för ostabil för at jag ska tro på honom annars står även han bra på det.

Lopp 7: Thyra Tyrann, Lolita Dar, Indiana Dar.

Kommentar: Thyra Tyrann är nästa bäst i sin kull, står men fötterna i mål redan. Lolita Dar är kriterievinnare och en fantastiskt bra häst. Indiana dar står bra på det så han blir trea.

Lopp 8: Angel, Butterfly, Pontus Z

Kommentar: Angel gör årsdebut och det blir 15:e raka. Fantastiskt bra gjort. Detta motståndet kan lika bra slåss om andra platsen och strunta i Angel för hon är bara bäst. Butterfly är en bra häst så jag tror på den som 2:a. Pontus Z blir 3:a i mål.

Lopp 9: Cactus II, Embla Ess, Skogsdalens Appollo

Kommentar: Cactus Ii har goda chanser till en dubbel på Gävle. Embla Ess känns också som en bra kandidat. Skogsdalens Appollo har inte gått nått vidare på slutet därför en 3:a

Lopp 10: Colette II, Mimas Disney, Månstorps Isor

Kommentar: En besvärlig dam verkar det vara Colette men går hon felfritt ska hon vara omöjlig för dom andra. Mimas Disney är mitt direkta motbud och 3:a till felfri Månstorps Isor

Detta var min tippning. Jag hoppas ingen anser jag är orättvis för det är inte meningen. Jag bara läser vad jag ka se i listorna.

Lycka till allihop!

MarcusJohansson
0

Det gick ju bra för min tippning.