Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1456 ggr
russingar
0

Hults Bonilla till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej tänkte kolla om det finns något intresse av att köpa vår lilla Hults Bonilla. Hon gjorde tre starter för Erika Persson och tog två segrar. Rekord 2.25,1. Hon är e. Bond och Allimaj, och morfar är Niklas. Erika säger att hon har mycket mer att ge. Om du är intresserad PM:a mig. Prisklass=  bud

Cherriese
0

Puttar upp med en till bild o jag kan oxå säga att enda anledningen till att jag inte kan ha kvar henne hos mig är för att jag inte hinner tävla henne i sommar! Det går såklart bra att höra av sig till mig oxå om någon har frågor om henne, med då är mailen säkrare!

Sara-Juventus2
0

Vill inte låna ut henne då?

Cherriese
0

Kolla med Madde, hennes beslut!

MartinaFrick
0

Väldigt fin häst, såg henne vid en överlägsen seger på Jägers i höstas! Då såg hon kanon ut!

madde89
0

fin ponny Glad

Karsk
0

Hon ser jätte fin ut. 

russingar
0

Hults Bonilla är nu såld till familjen Sundqvist i Boden //Madde

Karsk
0

Hon kommer nog att trivas bra där :)

amandahandersson
0

Så hon kommer till Boden? :) Roligt! :)

amandahandersson
0

Fast jag kan ingen på rak arm som heter Sundqvist… Det kan inte vara Sandqvist? ;)

CarinaO
0

Vad kul om det är Marielle :)Får det jättebra där hos henne :)

Karsk
0

Ja jag tror också hon får det bra i boden :D

Pinto_4ever
0

till alla som undrar så är det till mejj hon ska :)  tack för dom fina kommentarerna om att hon ska få det bra hos mejj, det tror jag också! =)

Belindaa
0

Vad kul att hon kom hit upp till norr! Glad

Cherriese
0

va roligt att allt är klart nu! jag har ju lovat att skicka nya bilder på henne men jag har inte hunnit! ska försöka hinna på onsdag när jag e hemma hos mamma o pappa igen.. :D här får du en gammal sålänge!!

Karsk
0

Ja det är kul att det kommer upp lite nya hästar :)