OT: Ballar av stål
Har ni sett Ballar av stål någon gång?
Vad tycker ni i så fall?
Själv gillar jag den jobbiga jävulen..
Jobbigt vaaaa? 
Det hade varit roligare om allt är på riktigt. Han som gör "gameshows" är jäkligt dålig!
Tycker att det är ren förnedrings tv….

Själv sitter jag och garvar ihjäl mig då det är 
Men, som #1 säger. Hörde också om något som var fake..

hhihi, aa kollar varje måndag :)

Det är ju underbart :D

#5 visst är det!
Haha riktigt kul! Dock tycker jag "Kaninkokerskan" kan vara dålig, sen har jag lite svårt för Nour också… Men en Jobbig Jävel är ju så bäst! :D

#7 Håller helt med dig där! :D Jobbigt vaa? Gillar även han som hittar på nya sporter…vad han nu heter ;)
Jag o min pojkvän har sett nästan alla avsnitt av den engelska Balls of Steel. Jag blev väldigt besviken på En jobbig jävel, han har totalkopierat allt från the anoying Devil, lägga ut hundbajs, kasta smutsvatten på bilar/nytvättade fönster byta ut reggskyltar på bilar mm. Han är tråkig. Den enda som jag gillar är bitterfittan.

#7 Kaninkokerskan är inte ett dugg bra, jag blir bara så irriterad på henne :P Samma sak med en jobbig djävel .. vissa saker han gör är roliga, men för det mesta tycker jag bara att han är irriterande och jobbig :P
#8 Ah vad äre han heter nu igen, Sonnerby Citysports? :P Han och bitterfittan är lätt bäst iaf ^^
#9 Jaaså? Jag har aldrig sett engelska versionen, men dom säger att den är mkt bättre än den svenska. Vad tråkigt att han har tagit gamla spratt så att säga .. :S Håller med dig där angående bitterfittan, hon är bäst av dom ^^
Ja den engelska versionen är sååå mycket bättre! Ganska mycket är kopierat där ifrån :)
Måste erkänna att jag aldrig har sätt det här programet
Balls of Steel gick på tv400 i höstas tror jag, det var rätt sent har jag för mig 21.30 elr någe liknande. Första gången som the Fuckers "påsättarna" var med höll jag på att ramla av soffan, dom bestämde träff med mäklare för att titta på hus sedan började dom ha sex. Har för mig att i ett avsnitt så satte the anoying Devil ut en tillsaluskylt utanför en killes hus med killens tel nummer på, sedan filmade dom killen när han var på jobbet och folk började ringa och ville titta på huset. Det var roligt. Han fattade ingenting.

Även fast en jobbig jävel har kopierat från den engelska versionen, så spelar det ingen roll för mig. Har ju aldrig sett det engelska, så jag tycker det är skitkul varje gång 
#10 "Samma sak med en jobbig djävel .. vissa saker han gör är roliga, men för det mesta tycker jag bara att han är irriterande och jobbig :P"
Då har han då lyckats i alla fall? 

#14 Haha nog har han lyckats alltså .. men tycker ändå inte att han är bra, som sagt .. han är så jobbig och .. dryg :P

jag har hört talat som de.mina kompisa älskar de;)

Jag hatar en jobbig djävul, han är bara sjukt irriterande!
Kaninkokerskan är också jobbig, men de är rätt kul att se för alla männen är ju totalt … ja va ska man säga?
annars gillar jag programmet och tycker de flesta är bra :)