Vilken bana?

Färjestad.. lugnt 
jag tycker valla

någon mer?

I år har jag tyckt att Åby skött sig utmärkt.
Även Axevalla, bra arrangemang runt sina insprängda lopp :)

Jag tycker även jag att Axevalla var väldigt bra när jag var där vid deras första tävlingsdag i år! Allting flöt på bra! :)

Inte tävlat på så många banor iår, men isåfall helt klart Åby!

Bodentravet =)
Halmstad…Bra proppar och mycket trevligt folk.

Vad tycker ni om Eskilstuna i år?

#8 tar åt mig =) (proppgruppen)

Eskilstuna, Mantorp och Åby har haft bäst proppar för våra hästar i år.
När det gäller själva tävlingarnas genomförande är det nog Axevalla, Åby och Eskilstuna.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#9 Tyvärr men jag tyckte inte att det var ett bra genomförande av tävlingarna när jag var där men loppet va riktigt bra! (Vann) Propparna va d inget fel på heller.
ÅBY är grymt bra tycker jag!
Har alltid varit det! Alla år jag tävlat och har alltid varit min favorit bana från det jag började. Gjorde min första start där! =P
Åmål och alla andra Värmlands banor har oxå gjort det bra!

GÄVLE

#13 sitter i proppkomiten för Eskilstuna så vi tar gärna emot kritik :) och själklart beröm! ;)
Åby?

Bergsåker är proffsigast men tycker nog det är trevligt på de flesta banor.

#15 De tävlingar vi varit på i år på Eskilstuna, en heldag och ett par insprängda, har allting flutit på väldigt bra. Huvudanledningen till att vi åkt till Sundbyholm har iofs varit Kat-A monté, då det varit 100% säkert att dessa blivit av, vilket sällan varit fallet på andra banor. Hoppas att det fortsätter så även nästa år även om Kevin slutar med Kat-A montén….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#16 men bella då! Åby e skit bra ju.. alltid käcka och trevliga :p Axevalla och Jägersro har haft bra proppar och trevliga tävlingar tycker jag!!

#20 Linn du vet vad jag tycker…!! Bra propar har det iallafall vart
oj proppar ¤

Bergsåker

Jag tycker åby har skött sej bra. Jägers har vart rätt bra oxå.

Umåker!
Många otroligt jämna lopp med hårda upploppsstrider och proppar som passat de flesta :D

bergsåker o gävle har skött de bra iår tkr ja:)

#22 Bella vad har du emot Åby?
Gävle
Östanåkra självklart! :D

#30 Håller me! Det e ju skit bra på ÅBY! ¤)
Det var antingen Örebro eller Axevalla (minnet är kort ;)) som slängde ihop två kval till ett. Skulle ALDRIG förekomma på stortrav och borde vara förbjudet! Det drabbar ju alla andra!

Nog förekommer det ihopslagna kval i stortravet,
när min häst skulle montékvala så gick hon tillsammans med både sulkyhästar och montékallblod…

#35 Jag tror hon mena att dom slog ihop de precis innan, oxå sett det.

#34 vadå menar du? det är ju vanligt? vad är det som är dåligt med det?

#18 Ja det är kul att monte loppen för kategori A oftast blir av på eskilstuna, men det beror på att vi har många monte ponnyer och ryttare själva i våran klubb som alltid anmäler sig.
Men det har varit knappt att loppen har blivit av ändå! det är såå tråkigt!! Hur tror ni att vi ska göra för att inte shettismonten ska försvinna helt och hållet?

#38 ändra till harmoniserande ekipage. Minns hur mkt shettis det var som startade när jag red som 11 & 12 åring. Och det var KUL! :D
#38 håller med dej. det känns som att shettis montén kommer att dö ut om ingen gör något.

Eskilstuna.. fasst Romme var vel endå skapligt.. på Valla var det ovanligt rörigt.. spec. i segerdefeleringen och vanliga defeleringen..:P eller är de bara jag som tycker det?
#37 Jag menar när det står att det ska vara två kval i programmet, och man planerar förstås värming osv efter det. Men sen helt plötslig så slår de kanske ihop tex montekvalet med travkvalet och man får jättebråttom! Det är väldigt dåligt enligt mej…

#42 jaha nu fattar jag ;) trodde du mena att det var dumt att man i bland slog i hop shettis och russ kvalen.

#41 Det beror väl på de tävlande kuskarna, eller menar du funktionärerna som är virriga? Det är isådanafall ingen ovanlighet. Har varit md om det på många banor.
Här kommer en bild på Oskar i Boden,hans första start för oss och med Frida i sulkyn och VINST