ponnytravet.com
Nu är anslagstavlan där ni kan gratta varandra eller skriva annat, öppen igen, liksom fölboxen (öppnar inom ett par dagar)! Bara att skriva!
Förmodligen är det här sista året som ponnytravet.com existerar. Lasse som skött det i många år tänker lägga av, har ingen kontakt med ponnytravet längre, och hur jag skall göra med annonserna vet jag inte, möjligen lägger jag dom som en länk på min egen sida. Skulle tro att dom fyller en bra funktion. Jag tar gärna emot tips och råd på min mail…..eller PM
Vi letar efter någon som kan hjälpa till och som kan dreamweawer eller frontpage och som kan sponsra lite! Sidan kostar ca. 2000,-/år! Jag har skött allt utom nyhetssidan nu i ett år…..

Hallå!
Jag kan Frontpage :), men vad är det på sidan som kostar?
Mer än domännamnet?

Tänkte precis fråga det samma som #2, för en domän behöver inte kosta mycket alls förutom själva startkostnaden.
Webbhotellet!

#4 Byt webhotell!!!!! Kolla in Cliche.se, one.com eller phpwebhosting.com
Som exempel kan jag säga att chliche kostar 12kr + moms/år.
Själv använder jag amerikanska phpwebhosting som är något dyrare men dom har en del funktioner som jag behöver. Betalar ni 2000:- för ett webhotell är ni duktigt lurade av webhotellet.
Jag har erfarenhet av alla tre ovanstående och kan bara rekomendera dom.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jag har One.com, betalade 4-500 i startavgift bara sen 12 kr per månad.
Som sagt det var nån som har hand om nyhetssidan och kanske lite mer, jag ville ha tag på, inte veta om webbhotellet är dyrt…..det kanske det är, men sidan är jättegammal och dom har väl inte bytt hotell! JAG är inte ansvarig för det…..
Från välunderrättad källa har jag fått reda på att Loopia tar 1300,- per år, då ingår 2 Gb utrynmme, obegrändsad trafik, utrymme för databas och möjlighet till direktsänd video, finns inget webbhotell för 12,-/år som erbjuder det! Dessutom fortsätter ponnytravet.com som vanlig, allt har ordnat sig, bara att skicka in annonser, grattisar, fölisar, nyheter m.m.

#7, men de tipsade ju om billigare hotell för att då kanske det är större chans att någon vill fortsätta driva sidan?!

vi har ett eget webbhotell! så det behöver inte bli så dyrt! :)
säg till om intresse finns!

#7 ta det inte så hårt!
de gav ju bara förslag.
Men nu fortsätter ponnytravet.com precis som vanligt! Kanske med lite nytt ansikte så småningom, bara att använda hur ni vill!
Har ni glömt att rapportera fölen och att gratulera varandra??????? www.ponnytravet.com