hästarna

lägg till en bild:P

Näsvallens Belinda, helt klart!
Skogsdala Rebylon! Absoluut :)

Jag kan inte säga att jag har en speciellt favorit, gillar mina hästar lika mycket. Men den mest personliga av mina hästar och den hästen som visar allra mest kärlek tillbaka är Colt. Han är väldigt speciell, kräver massvis med uppmärksamhet och skulle aldrig klara av att stå hos någon som hade 20 hästar att bry sig om.
Kung Dar har en väldigt stor plats i mitt hjärta!

Men jag tycker också om Gemini riktigt mycket.. :) Han är så rolig av sig :)
Leilu som var en jättebra travarmärr och en underbar mamma till alla sina föl! Hon var inte kelig eller tillgiven på nåt vis, men hon var klok som en uggla, helt cool när hon tävlade, stod och sov innan loppen…..tyvärr har jag inget foto i datorn av henne på banan…..på bilden är det Leilu och Linus Ess!
#13 första hästen är alltd speciell :)
Foten ska vara i fotstödet! :)
Oj, jag har så många hästar jag aldrig skulle vilja sälja. Men av shettisarna är Fanta Light -07 e. Titol u.Smedens Falsett den sista jag säljer och av russen är det Kumlaby Mikrometer -08 e.Micklas u.Vienetta och Jane Bond e.Bond u.Jullette som är mina absoluta favoriter……..

Ljungens krabat för han är mest personlig<3
Men jag tycker jätte mcket om de andra med<3

Min första häst svedens medalj har en speciell platsd i mitt hjärta även som han är såld till Finland ,
Men mitt "nya" russ har oxå en speciell plats i mitt hjärta! :)

Har väldigt många som är speciella, men den häst som alltid kommer att betyda mest för mig är Just Try, mitt första varmblod jag hade som passhäst. Jag kunde lita på den hästen till 110%.
Av mina passhästar jag har på jobbet nu så är det Zelezny som betyder absolut mest. En väldigt väldigt speciell häst.