Funderar på att anmäla dit , där var proppar tror jag som stämde rätt bra med våra hästar.

Mina kuskar har annat för sig den dagen så troligtvis blir det Solvalla på Lördagen istället.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Åby, Kalmar och Mantorp samma dag. Och Solvalla på lördagen… Känns som om banorna tar ut varandra, tyvärr. Men hoppas det blir av på alla ställena i alla fall. Nu när Östanåkra inte blev av, så anmäler vi lätt ut någonstans.
Men om man tex anmäler till Åby, men dagen blir inställd.. Kan man få en andra chans att anmäla till en annan bana om man får reda på det i tid..? Nogon som vet?

Jag ska anmäla dit=)

ska nog kvala poppe förmodligen där då ;)

#4 Tror inte det, Jannike. Men anmäl du! Jag har gjort det. Och tänk på allihop, att ni måste inte ringa på måndag morgon och anmäla, det går bra att göra det idag och imorgon också!
Nu får vi verkligen hoppas det blir löp, vad tränar vi annars för..! Kom igen och anmäl ut era pålls nu!!!

#7 menar du att det går att anmäla på morgonen i morgon med ?
det gick att anmäla nu mitt på dagen med.. =)
Va nog bara att det va absolut sista chansen med att anmäla då på måndag mellan 8-9, vad jag förstått det som ..

#10 aha är det. Är det samma telefon nr då med ? Jag trodde att man bara kunde anmäla den tiden som står i proppen.
Ska ju anmäla i 3 proppar hade jag tänkt.
Jag ringde nyss på det numret som stod och anmälde =)
Hoppas nu att tävlingsdagen blir av bara

#12 då testar jag i morgon förmiddag då innan jag börja jobba :-)

#13 Fick du anmält?
Jag tycker det är lite luddigt i proppen när det står måndag 8-9, men tydligen går det bra vilken dag som helst bara kansliet är öppet. Jag ringde samma nummer, för jag ville veta och det gick bra!!

#14 Hann inte anmäla och nu är jag på jobbet så nu går det inte.
Får vänta till måndag då.
Ja visst är det luddigt , jag trodde ju att man bara fick anmäla mellan 8-9 på måndagen.

#14 vilka lopp ska du ut i?

Kommer

kommer anmäla hasse.

Anmälan nu kl08,00-09,00…

Har anmält Mary och Ijor.

#20 Börjar redan hålla tummarna för Ijor! 
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#21 Kan säkert behövas :-), så tack så mycket ;-)
Hoppas nu det blir av!!!

#23 Ja det hoppas jag verkligen också

Har anmält 3 :)
Någon som vet om det blev av…?

**Lovade mej själv att inte anmäla dit utan spara honom till axevalla den 24, men min käre fader tvingade mej att anmäla honom. Kommer bli ett hårt lopp för honom grundtid 2.10 han har 2.10,8, de rekordet tog han i monté som bästa gått 13 i vagn i löp. **Skulle hellre ta ut honom på axevalla den 24 2.10 och sämre, får väl ser hur han känns, kanske kan ta båda helgerna endå?
Racing Party på bilden