Band!
Heej!
Någon som vet vart man kan få tag i vinrött plastband på rulle?
om du menar sånt band som man kan sätta i manen osv, så borde det ju finnas på hästshopen =)
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

jag kan höra med Emilia Hiltula, har för mig hon hade sånt : )

någon som vet om alla färger,, behöver köpa, blått och vitt,, svart och rött,, men jag hittar inget : /
finns de att beställa nån stanns eller nåå ??

köpa * ;)

haha coolt men de finns inte i boden, tror jaa,, vi e lite udda hära ^^ ;) hehe

men du om du är dära ngn gång kan jag ju ge dig pengar så kan du köpa om de finns i mina färger ?? `;)

Självklart ;) men annars kan vi ju gå på stan nångång när du kommer till mej och köpa dom ;) men ja kan ju köpa dom till dej också men ja vet inte vikka färger du vill ha ;)

Vitt och Blått, Rött och Svart ; ) de blir 100 kr ?

de fåru av mig,, träffas vi innan jullovet ?? typ på nå trav :O ^^ ;p
Jag har köpt rött och vitt på en hobbyshop på dom är det typ 30 m för 25 kr, räcker jättelänge! Jag är nu ute efter vinröd i samma till manen men hittar inte den färgen..
#2 frida hör med henne du:P

#12 på åhlens har dom sidenband också ,, håller med dej ;P
Jag tycker plastbanden är bäst jah hehe! Har haft siden också men dom är mycket dyrare och jag slänger banden efter varje tävling så då blire inte så dyrt. Men har dock inte hittat något sidenband i vinröd heller, jag går själv textil linjen och vi har ju en egen sk. affär hos oss men vi har alla färger i sidenband mej ej vinröd hehe! Verkar vara en svår färg att få tag i!
det finns på panduro i kupolen och tejp på abiouse
#15 vart ligger panduro kupolen?? gåre o beställa därifrån? hemsida?

Det ska helt klart vara sidenband! Går inte ens att jämföra ;)
Och tycker man att det blir dyrt att köpa nya varje gång så går sidenbanden alldeles utärkt att tvätta med lite diskmedel :P

kupolen ligger i borlänge
kupolen ligger i borlänge!panduro är en pyssel affär som ligger på plan 1 asså den nedre

ja köpte mina (en blå å en guld) på en vanlig tygaffär ja .. hehe.. fasst ja änvänder dem inte. :P de gav otur ju.. ahah.. två ggr hade ja dem båda vart han diskad.. :P men starten efter hade ja dem inte å då kom han tvåa.. :P
#17 mmh exakt men om man klipper av ett sidenband så fransar dom sig ju! och det är inte bra
letar man efter siden and är det bara att gå till närmaste syaffät, jag tycker det verkar svårare att hitta plastband!, siden tycker jga kna vara snyggare det ger en helt annan lyster och en helt annan känsla! :)
jag har sidenband till min (blå o gul.. Svenskaflaggans färger :D )
jag köpte dom på en Texil affär =) för typ 10kr =)

Nja, inte om man eldar lite i kanterna ;)
Jag har blå/gula band…köper dom på EKO när det är studenttider, fyller på lagret då ;) eftersom det är svårt att hitta senare under året…. :)

jag har…. dom flästa färger som regnbågen kan erbjuda. dvs: Lila, rött (vin och ljusare). blått (ljus,"mellan" och mörk), vit, gul, grön.. använder både på varmbloden och ponnyerna så det går åt endel färger. mina är i Siden och dom repar sig inte, förut sydde jag lite i kanterna men det håller mycket bättre om man eldar kanterna med en tändare (inte tändstickor för då bränner man sig väldans lätt)