Bilder från Kalmartravet
Det finns ett ganska stort utbud av ponnytravbilder från Kalmartravet, ca 500 st från 2005 och ca 1400 st från 2006, så det är långt ifrån alla bilder som har varit publiserade på hemsidan. Så om du har varit där och tävlat och vill ha bilder på din häst så kanske det går att ordna.
Jag behöver veta vilken häst du söker bilder på och vilket datum som du startade på Kalmartravet.
Hör gärna av er så kanske det går att plocka fram bilder på din häst. Självklart är dessa bilder gratis.
E-mail: carl_henrik@passagen.se
jag var där med min ponny Pozzi den 2/7 i lopp 8. Finns det någon bild på henne ? :)

Finns det några bilder på Filur av Björkebo från den 14/10?

Varette, från guldstot som inte är utlagda?

Du har inte nån på Bertcz från sista tävlingsadgen?

Ernst Romeo, var där 14/10-2005. Inte riktigt säker pådatumet, men det var i oktober 05 iaf. Kan skicka till min mail, zocccerwadd@hotmail.com

#6 Tack :)

#2 Hittade 2 bilder från Kalmar det datumet och 5 från Tingsryd 24/9. Lägger ut de från Kalmar och en från Tingsryd här, vill du ha de andra får du maila mig på: carl_henrik@passagen.se

Stuves Pimpim och Smedens Hild, finns det nåra bilder på dom? tror det var 2/7.

#3 Hittade 8 bilder varav några kan vara publiserade tidigare, vill du ha samtliga maila till carl_henrik@passgen.se
Lägger ut 2 av dem.

Har du några kort på ilectra?? var där den 14/10

#5 Tyvärr kunde jag inte hitta några bilder på Ernst Romeo från den dagen. Har ni varit på Kalmar vid något annat tillfälle?

Hej.
Har du några kort på Arnold, Bonzon och Rosalind Ernst…kommer inte ihåg vilka datum d va …men vi har ju vatt där d flesta av gångerna ;)…

#17. Nej, inte med ponny. Du fotar inte varmblod med?

har du några på tiffy ifrtån förra året. va på kalmar i oktober. kan ej säga vilket datum,

#8 Tack så mycket, dom va jättefina! :)

hej! har du några på chikita? vi har ju varit där de flesta gångerna.. :)

Har du foto på mig och Dusty, vi var där den 2 Juli ?
Eller något mer på Diva kanske? 

#23 Nej, det gör jag inte. När det är stort trav sitter jag i inskrivningen och har hand om alkotest, problem med boxar och sådant, så det hinner jag tyvärr inte med.

Okey, tack :)…om du har tid så får du gärna skicka de andra bilderna till min mejl…ifall du hittade några mer än dessa tre dvs…
min mejl är: camilla_nilsson-borg@hotmail.com

#35 Vilket högt framsteg!

Hej!
Har du några på Dolores vann bla 2 juli …

#41 jo, jag vet som tur är är hennes steg nte stampigt utan det blir som en flygmaskin när hon sträcker ut.. hon börjat lyfta högre ju fortare hon gått, tyvärr så sliter det ganska mycket på hennes knän o halsmusklen som lyfter benet så man får hålla efter det noga, massage o blistra knäna oftare än jag brukade göra förut..
#35 du får gärna maila dem till mig på cherriese@hotmail.com

#40 du har fått mail.

#45 Du har fått mail.

Har du på Dee-Dee N.Q och Slättens Lilla My , vi var och tävlade hos er den 11 juni. // Tack på förhand
Min mail gonkan1@hotmail.com

Tackar för bilder..
Fam Olsson Ax

Har du bilder på Petro kanske? Startade på kalmar i juni iår när det var hel tävlingsdag.

Hej. Tänkte se om du har bilder på Icent, Timoon-X, Adoll, Cindy II och Svartkrut. Icent och Timoon-X var på Kalmar alla gånger det var tävlingar på Kalmar förra året och Adoll och Cindy II den sista dagen förra året. Svartkrut och Timoon-X var där 2 gånger i år, de två sista dagarna. Vore kul om det fanns några bilder. (Mail. Sanna_Svartkrut@hotmailcom / Sanna

#48 Tyvärr kunde jag inte hitta någon bild på dem.

Tack så jättemycket för korten på Petro!:)

Shit va PETRO är snygg!!!!

#53 Fy Hanna.. sitta med båda fötterna nere sådär.. ;) ;)

Linn undrar om du har några bilder på Bombom eller zolola.. ;)
Du har möjligtvis inga bilder på
Ängl. Capones Girl (Änglagårds)
och
Zingo???
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

#61 Tyvärr kunde jag inte hitta några bilder på någon av dem.