:)

Snygga listor :)

Huppsan, nu åker nog Smurfen på stryk för första gången!

#3 kanske behöver han lite motstånd vem är det som är bättre då??

#4 Alla lopp ska köras, men om jag tippar en vinnare i hans lopp blir det den som kvalat på 17.

#3 Eller ska jag säga att du kan få platsen efter min Candys Surprice. 
Nu blir jag skit arg!
Min ena häst var inte med..
Anmälde till 2.04 o sämre.. och satte 2.10 loppet som reservpropp.. men näää.. där kunde dom ju inte sätta upp honom.. =/

#6 Smurfen är inte min häst.

#7 Det är listor från kanal75,ring och prata med Åby då det inte är definitiva listor.
ska försöka.. surt när förra tävlingsdagen blev inställd

Jag kan inte se listorna, vad gör jag för fel?? :S 
har 2.04 och sämre proppen blivit inställd??

Anmälde bara till ett lopp men tog ett reserv lopp, men dessa listor visar att vi kom med i två? men ja kanske inte ska lita på dessa eller? :) Någon som vet?? :)

Asså ni måste förstå att det är skitsvårt och lägga tävlingsdagarna och propparna. kanske uttryckte ni er inte helt klart.
#13 vilken häst gäller det och i vilket lopp?

Det är nog bättre att ringa klubben och fråga vad som har hänt så går det kanske att fixa till. Inte alla som sitter här ute och läser.

#13 Kan vara så att de upffattade det som att du ville gå ut ibåda loppen men att ena loppet var första val?
Så anmälde ju jag i allafall, vi ville ju starta Mary i 2 lopp men hade en propp i första val och det andra i 2:a val , fall i fall det bara fanns chans på att hon kom med i ett lopp.
Hoppas nu att dom hinner rätta till så jag får starta Lizter..
känns inte direkt lockande annars o komma upp o tävla.. cancan anmälde jag mest ut bara för det skulle va så.. =(
Hade ju varit bra om man hädan efter hade kunnat få maila eller faxa in anmälan till Åby så det blir rätt och inga missförstånd..

är 2,23,0 och sämre proppen också inställd? :O Hade anmält Rondessa dit, skit tråkigt när inte alla proppar blir av tycker jag :(

Omg, jag kommer få ett sjukt hårt lopp med Turbo, han möter ponnyer som gått 2.00 och själv gått 2.10! Jajaja, bara lalla med

Monteloppet blev inte av heller. hade anmält hasse dit.
Ahhh, när kommer de offentliga listorna… Vill ju se om de lyckats pilla in min pålle så jag med får starta…
Anmälde till två proppar kom med i en iallafall
Första gången jag tävlar.

Vad tar listorna vägen på SPTF är det ingen som jobbar där eller?
Varken Åbys eller Kalmars har ju kommit in hm
undrar samma sak som #24
putt

putt#
Så nu finns de offentliga ute på sptf.. Min häst hade de inte tagit med.. =( Blir så lack.. Nu finns där inga tävlingar förrän den 30 på Jägers… Känns inte direkt givande o åka upp med en häst för en start..

Någon som vet när Pausen ska vara .
Det står inte på hemsidan när de hade tänkt lägga in Paus under dagen,