Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1490 ggr
ahlblom
0

Startlistor Åby 17 maj

Listor från Kanal75.

Lycka till alla!

Pikant
0

:)

Tessma
0

Snygga listor :)

Nitro
0

Huppsan, nu åker nog Smurfen på stryk för första gången!

Tessma
0

#3 kanske behöver han lite motstånd vem är det som är bättre då??

Nitro
0

#4 Alla lopp ska köras, men om jag tippar en vinnare i hans lopp blir det den som kvalat på 17.

Tessma
0

#3 Eller ska jag säga att du kan få platsen efter min Candys Surprice. Tungan ute

[cancan]
0

Nu blir jag skit arg!

Min ena häst var inte med..

Anmälde till 2.04 o sämre.. och satte 2.10 loppet som reservpropp.. men näää.. där kunde dom ju inte sätta upp honom.. =/

Nitro
0

#6 Smurfen är inte min häst.

Nitro
0

#7 Det är listor från kanal75,ring och prata med Åby då det inte är definitiva listor.

[cancan]
0

ska försöka.. surt när förra tävlingsdagen blev inställd

Vikitoriaa
0

Jag kan inte se listorna, vad gör jag för fel?? :S Cool

gotlandsruss
0

har 2.04 och sämre proppen blivit inställd??

Vikitoriaa
0

Anmälde bara till ett lopp men tog ett reserv lopp, men dessa listor visar att vi kom med i två? men ja kanske inte ska lita på dessa eller? :) Någon som vet?? :)

Tessma
0

Asså ni måste förstå att det är skitsvårt och lägga tävlingsdagarna och propparna. kanske uttryckte ni er inte helt klart.

#13 vilken häst gäller det och i vilket lopp?

Ylva_87
0

Det är nog bättre att ringa klubben och fråga vad som har hänt så går det kanske att fixa till. Inte alla som sitter här ute och läser.

VeronicaP
0

#13 Kan vara så att de upffattade det som att du ville gå ut ibåda loppen men att ena loppet var första val?

Så anmälde ju jag i allafall, vi ville ju starta Mary i 2 lopp men hade en propp i första val och det andra i 2:a val , fall i fall det bara fanns chans på att hon kom med i ett lopp.

[cancan]
0

Hoppas nu att dom hinner rätta till så jag får starta Lizter..

känns inte direkt lockande annars o komma upp o tävla.. cancan anmälde jag mest ut bara för det skulle va så.. =(

[cancan]
0

Hade ju varit bra om man hädan efter hade kunnat få maila eller faxa in anmälan till Åby så det blir rätt och inga missförstånd..

Amigo3
0

är 2,23,0 och sämre proppen också inställd? :O Hade anmält Rondessa dit, skit tråkigt när inte alla proppar blir av tycker jag :(

Saaandberg
0

Omg, jag kommer få ett sjukt hårt lopp med Turbo, han möter ponnyer som gått 2.00 och själv gått 2.10! Jajaja, bara lalla med

johanna9
0

Monteloppet blev inte av heller. hade anmält hasse dit.

[cancan]
0

Ahhh, när kommer de offentliga listorna… Vill ju se om de lyckats pilla in min pålle så jag med får starta…

Erika97
0

Anmälde till två proppar kom med i en iallafall Glad Första gången jag tävlar.

VeronicaP
0

Vad tar listorna vägen på SPTF är det ingen som jobbar där eller?

Varken Åbys eller Kalmars har ju kommit in hm

gotlandsruss
0

undrar samma sak som #24

gotlandsruss
0

putt

Saaandberg
0

putt#

[cancan]
0

Så nu finns de offentliga ute på sptf.. Min häst hade de inte tagit med.. =( Blir så lack.. Nu finns där inga tävlingar förrän den 30 på Jägers…  Känns inte direkt givande o åka upp med en häst för en start..

VeronicaP
0

Någon som vet när Pausen ska vara .

Det står inte på hemsidan när de hade tänkt lägga in Paus under dagen,