Täcken säljes
Har ett gäng vinnar täcken som bara ligger på hög hemma, så tänkte sälja dom om intresse finns. Passar bäst på b-ponny.
- Gult med blå kant
- Grönt med röd/vit kant
- Vitt med blå kant
- Rött med gul kant
- Blått med röd kant
- Klippan fleece täcken med hög hals, ett vitt med gröna kanter och ett blått med gula kanter.
- Ljusblått fleece täcke, rött fleece täcke, svart fleece täcke.
Har även lite utetäcken, tjocka vinter täcken, regn täcken i st 115cm och ett rött huvudlag med käk till salu.

Intresserad av det vita med blå kant!

det blå med röd kant ser intressant ut. :)

kan jag se bilder på alla gröna och de svarta fleecetäcket? :D
och hur mkt kostar de? :)
kan du visa bild på det gröna med svart/röd kant ? och vad ska du ha för det ? :)
Det svarta fleece täcket har jag ingen bild på. Men det är ett helt oanvänt Shires täcke ingen reklam eller liknande på de.
Har väldigt dåligt med bilder på alla täcken men försöker rota fram på datan så gott det går. Alla täcken ligger hemma i Göteborg och jag är uppe i Östersund :)

va skulle du ha för det svarta då? :)
200 kr är väl rimligt :)
Har du någon bild på regn täcket och vad ska du ha för det?

ge mej de blåa med röd kant ;O
vad ska du ha för de ? :)

#13 hon sa ju 200 kr ;)
# 12 Jätte dåligt med bilder på min data, har ju alla saker hemma i Göteborg men kan försöka ta bilder när jag kommer hem. Tror de ena regntäcket är helblått, sen har jag ett blå rutigt från shires.
# 13 Haha jadu Trixi täcket ligger ju redan hemma hos dig, så du kan väl få det för kompis pris ;)

Jag är intresserad av det vit/gröna fleece täcket med hög hals!!!

#15, Strålande :D Får väl fixa de när du kommer hem :)
#18 vad ska du ha för båda regntäckerna? är intresserad av båda :)
Det röda med gul kant, vill ja ha. pris?
# 21 Yes, det är lungt Trixi. Du kan få det för 200 kr kompis pris :)
# 22 400 kr för det Burberry rutiga, det blå rutiga regntäcket är nog redan sålt. Men jag har ett blått regntäcke till dock inte i lika bra skick. Det kan du få för 150kr.
# 23 Många som vill ha det, först till kvarn. 300 kr : )

Jag ger 200 spänn i morgon på Åby om du vill? Trixi har mitt nr!
#24 Vad symd att det blårutiga var sålt. det var det jag mest var intresserad av. som att min häst nästan bara kan ha det märket

bassar det svart fleece täcket ett litet russ? är intresserad av det :)och om du har en bild så hade jag gärna velat se det :)
Pris på det termotäcket?
# 25 Du kan få det för 300 kr, Trii kan ta med det till Åby isf.
# 27 Aa det tror jag, lite litet på Maretto och han är 128 cm hög och ganska krafigt. Nej tyvärr har jag ingen bild på det.
# 28 300 kr.
putt

pris på det vit gröna?
Synd att de rutiga regntäcket är sålt.. Då får det nog vara för mig
# 31 300kr
Jag tycker du ska köpa täcket Cattis som att det är dina färger :)

Är det blå-röda vinnartäcket sålt?
Josefinejumpforjoy.blogg.se
# 35 Yes
putt
puttar upp lite åt dig..
Vilka täcken är kvar nu?

Har du det gula med blåa kanter kvar? Pris?¨
Vad står det på täcket?

Är det Bellas Täckes affär
Stackars marre ska han frysa nu ;) för nu har han väl inga täcken kvar, haha
Dom flesta täckena är kvar :)
Lätt Jessica, våran tvätt och stryk ab gick ju inte så bra så testa med att starta eget ;)