färger/häst
vilken tycker ni är den finaste färgen på en häst??:P
svart
brun
shäck
grå
fux
m.m.

svårt..hm men mina favortier är nog fux och svarta, men måste ju också säga brun eftersom mitt varmblod är det:P
tror nog att jag gillar skäck & fux mest, fast mitt russ är ju brunt så måste tycka det oxå ;) :D

Jag är jäkligt svag för fuxar! Sen gillar jag vissa skimmlar och skäckar.. Sen gillar jag champagnefärgade hästar, gud så läckra ;) Sen tigrerade och silver.
Vart ju ganska många där ju. Sen gillar jag såklart även bruna för det är ju så de flesta travare ser ut :)

om man moste välja en färg tar jag då brun:)
Gillar inte fuxar eller isabeller. Däremot är jag ett stort fan av bruna, helst ljusbruna med mjölmule. Svarta i alla nyanser gillar jag också.
Övriga färger kan vara okej.

Jag gillar bruna med mjölmule, men är även svag för gulbruna och gulsvarta. Sen är det ju så att en riktigt snygg häst kan ha vilken färg som helst!
Rödbruna eller svarta :)
Absolut svarta 

Jag tycker inte att färgen på hästen spelar nån stor roll, men om jag nu måste välja nån blir det nog brun, bara för att min skötponny är det, annars gillar jag ljusbruna med ljus mule :)

fux fux fux och åter fux!
MEN, själv hr ja bara en fux som ja har hand om, ett varmblod, resten av pållarna är typsikt "travbruna"
Svår fråga! Gillar igentligen alla färger men är väldigt svag för russ med någon sort av tecken på kroppen :)

jag tycker vitskimmel
Stall Bråna

jag äällsskkarr svarta hästar *dregglar* dom är såå snygga men guldbruna med döösnygga ;)

jag gillar alla färger ^^ svårt o bara ta en. Om jag måste välja blir det nog ändå brunt eller svart :)
#22 håller med att det är svårt att bara välja en färg..

Jag gillar anorlunda färger :P Som typ Skimmelskäckar , musblackar osv :)

Jag gillar fuxar,svarta & isabeller :D Mitt russ är ju isabell så då måste jag ju ta det ;)

Gillar Isabelller skarpt! Men tycker även om fuxar, riktiga riktiga fuxar, vet inte hur jag ska säga, men aja. Gillar även Svarta hästar som skiftar i brunt, där manen är svart och blir brun 

SKIMMLAR:D