Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1260 ggr
ninam
0

Tippa Mantorp 17/5

Dags att tippa på mantorp då startlistor finns ute på sptf nu :) // Elin

Winner04
0

det finns inga listor ute på sptf :S

Ylva_87
0

jag får väl försöka mig på att tippa då:P men ja tar bara russloppen är för lite insatt i shettisloppen.

Lopp 1 Noll lopp för russen, Amaretto har kvalat på en fin tid utan galopp, jag tror att han blir snabb ut från första volten. Jasmine AE har kvalat på en tid under sitt rekord jag tror att hon snart är uppe i täten och sedan ligger kvar där resten av loppet.

Lopp 4 Tejas Monique kommer med två raka segrar och har sett ut att ha mer att ge. Bakom jagar en ladda Colt, om han kan hålla benen i styr och inte galoppera så tror jag att han har en chans att komma ifatt Monique. Detta lopp tror ja står mellan dessa hästrar, Hults Plexus brukar göra bra och jämna lopp och gör årsdebut här kanske  är en outsider. Susscrofa gör come back på äldre dar kvalade på en fin fin tid men tyvärr tror jag det är för långt fram till täten.

Lopp 5 måste vara fel i den version ja hittat av startlistan så den tipningen får komma senare.

Lopp 8 kör jag själv så det får andra tippa. Men håller iaf en extra tumme för Thyra :P

Lopp 9 Bill och Bull har sänkt i varje start i år och har sett fina ut i sina starter. Jag tror att dom drar iväg i ledning men med en jagandes Tejas Jarita bakom som jag tror kommer ta sin andra raka seger i och med det här loppet. Misstänker dock att det finns ett litet fel även i denna lista Tejas Jarita borde stå 20m längre fram. Om hon flyttas fram tror jag det blir ledning från start till mål.

Lopp 10 Snabb ut från första volten tror jag att Tejas Pi-Yarin kommer att vara. jag tror att det blir ledning från start till mål  för det ekipaget.

Nu har jag tippat mitt men som sagt var tror jag det finns några små fel i listorna så hoppas att det kommer ut en version två :)

ninam
0

#1det finns listor på "Startlistor mantorp 17 maj"

Winner04
0

#3 ja men är dem helt korrekta? jag väntar iaf med att tippa..

ninam
0

#4 jag tror det …

Winner04
0

#5 vad jag har hört är det inte helt korrekta, hästar som står på start har egentligen tillägg.. jag väntar iaf :)

Backman
0

#6 Du har rätt, i mitt lopp såg man enkelt att allt antagligen inte stod helt rätt till ;) Listor från kanal75 är aldrig 100% de korrekta

http://vickelbyponny.blogg.se

Winner04
0

#7 ja, precis. Nae man ska inte lita på kanal75. Men Lasse håller på att gå igenom allt nu så att allt blir rätt. Han jobbar nog rätt så hårt med det :)

stallnysater
0

Nya listor kommer troligen under onsdagen!
Som Winner04 skriver så håller Lasse på för fullt för att fixa så att det blir rätt…

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

uffesterner
0

Kanal 75 lägger inte ut listor på eget bevåg. De listor som publiceras där är från respektive klubb.

stallnysater
0

#10 Listor på Kanal 75 kan vara felaktiga. De rätta listorna publiceras alltid på SPTF's hemsida. En klubb har 24 timmar på sig att rätta till listorna från det att listorna kommer ut på Kanal 75. Jag vet att det stått om det på SPTF's hemsida men hittar inte det nu…

I det här fallet har det blivit något fel då resultaten från Romme inte är med, då ett flertal hästar står feldistansierade i några lopp (trots att resultaten står med i hästarnas resultatrad så räknas inte dessa rekord).
Eftersom jag är gift med Lasse så vet jag vad som händer (Winner04 är min lillasyster).

~Sandra~

Colt
0

#11 Innebär det alltså att alla hästar som startat på romme och gått nya rekord står fel?

Kämpa på!  :)

stallnysater
0

#12 stämmer….

vi kämpar på =)

~Sandra~

jessssica
0

Någon som vet när första start kommer att gå? :)
Har ganska lång resväg ^^

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
stallnysater
0

Klockan  11.00 går första start.

~Sandra~

Winner04
0

Nu tänker jag göra mig ett försök att tippa! Stark text är de jag tror vinner, andra är möjliga vinnare.

Lopp 1: KÖR SJÄLV!

Lopp 2: 3.

Lopp 3: 1,2,3 och 9.

Lopp 4: 1,2 och 3. Tror Colt och Linnea tar hem loppet.

Lopp 5: 1.

Lopp 6: Lite svårtippat. Tror att jag chansar med 1.

Lopp 7: 1,3 och 5.

Lopp 8: 5 och 6.

Lopp 9: KÖR SJÄLV!

Lopp 10: 5, 6 och 7.

Lopp 11: 5 och 8.

Winner04
0

någon mer?

iiirma
0

Gör väl en liten snabbtippning.

Lopp 1: 6 Jasmie A, 7 Kruton, 1 Winner
Lopp 2: 2 Tuffa tider, 3 Frosty, 4 Stillman
Lopp 3: 9 Lill Lucky, 1 Lydig, 3 Nils Poppe
Lopp 4: Kör själv
Lopp 5: 4 Tejas Musseron, 2 Atlas TT, 7 Lillen
Lopp 6: 6 Helima, 5 Kaxe II, Alice Gold
Lopp 7: 1 Lill Lucky, 2 Run DMC, 3 Rovöns Ariel
Lopp 8: 4 Susscrofa, 6 Thyra Tyrann, 5 Winst 
Lopp 9: 4 Bill, 3 Tejas Jarita, 5 Bull
Lopp 10: Kör själv
Lopp 11: 4 Nils Poppe, 8 Grim II, 7 Lydig

Lycka till allihopa!

[Croneld]
0

Jag önskar Dorina Spins dotter Susscrofa ett stor lycka till i båda loppen. Självklart tippar jag er som vinnare i lopp 4 och 8, med både hennes mamma och dotter i mitt stall.Glad

Häftig att gör en liten comeback så här vid 18 års ålder! Vid tillfälle ska jag komma och heja på er i år!

stallnysater
0

Information inför tävlingen imorgon:

Tävlingsledare: Lasse Jonsson 013-308540/070-3190781 (båda går till samma telefon).
Inskrivningen öppnar 9.00
Banan stänger för värming: 10.40
Samling till defilering lopp 1: 10.50
Första start 11.00
Värming mellan loppen förutom mellan lopp 6 och 7 då det är 2 kvallopp.

~Sandra~

xxeliiinxx
0

Mer tippningar?

#22 Tack för infon :)

xxeliiinxx
0

Jag får väl tippa lite själv då XD

Lopp 1: Jasmine A

lopp 2 : Tuffa Tider

lopp 3:  Svårtippat men jag tror att nån av Superior Noir, Run DMC och Lill Lucky  vinner

lopp 6: Jag kör så jag tippar inte samma sak med lopp 7

jag kommer med tippningar om de andra loppen i kväll måste gå ut och fixa lite inför i morgon :P

xxeliiinxx
0

Lycka till ALLA imorgon ( och till mej själv )Tungan ute