Nu är vi ÖVER 300 medlemmar här!!
Grattis till christ som blev medlem nummer 300!
Kom ihåg att det är NI medlemmar som gör att forumet blir bra! Har NI några önskemål om vad som ska finnas här, tveka inte att kontakta mig, som är Sajtvärd här!
För min del så känns det jättebra att NI driver forumet framåt. Oavsett när man tittar in här så finns alltid en massa nytt att läsa, om NI har skrivit. Jag försöker fylla på med artiklar, men ibland tryter motivationen… :P
Keep up the good work! :D

Jättebra ju! :) Tkr verkligen om detta forumet, mkt travfolk som man kan prata med :))
Värt att notera att 300-medlemmarsvallen sprängdes den 28 oktober, IDAG är det 7 november och i skrivande stund är vi 324 medlemmar!
Det rasslar på ordentligt!
KUL att Ni gillar sajten!

Ojoj… :) det öser in medlemmar… det är bara kulkul :)
Jag ÄLSKAR sajten ;)
och ytterligare en vecka senare är vi 333!!!
Halva november är kvar, blir vi 350 innan månaden är slut, måntro?
Locka hit ALLA era ponnytravvänner - och -rivaler! Ju fler vi blir desto bättre diskussioner!
348 medlemmar just nu, en vecka innan månadens slut… VEM blir medlem nummer 350 måntro? :D
Fortsätt gärna sprida info om denna sajts existens! Vi är väl inte nöjda förrän ALLA licensierade ponnytravfantster är medlemmar, eller hur?? :D Plus naturligtvis alla andra potentiella kuskar, tränare och hästägare!