Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 2915 ggr
SofieStrindlund
0

Snygg Russkille

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Russ hingst född -07, är e:Nordman (e:Junisorken, rekord: 1.43,7a)u:Cikoria Roll (rekord:2.11)

Lånas ut till en rutinerad ponnytravkusk som vill träna han och tävla säsongen 2010.

Han har en halvbror (samma mamma), Graip som har rekord: 2.08.9

Han är brun utan tecken, jätte snäll att leda, verka, borsta & stå fastbunden på gången. Han är tränsvan och har haft sele på sej!
Just nu går han med en äldre russvalack som han busar med i hagen!

Kan fås inkörd till våren innan man lånar han, men om intresset finns att köra in han själv och ta han tidigare så går det också bra.

Ring eller mejla för mer info, bilder kan mejlas vid seriöst intresse! Sofiestrindlund@hotmail.com eller 070-2498355

SofieStrindlund
0

Lite bus bilder i snön! :)

SofieStrindlund
0

Bus med polarn! :)

GranoStall
0

Oj, vad lik storebrorsan han är!!! Vi har Grotte u. Cikoria Roll e. Rusch ( just nu ridhäst i Bollnäs) Världens goaste,Skrattande ser er lilla krabat också ut att vara, vilket steg!

Huvudbild Grotte M

//Cecilia

SofieStrindlund
0

Ja, verkligeen lik varann! :D

Fossil är också jätte go och snäll! :) Jaså? tänkt att han ska trava då eller? :) Ja, han har verkligen fint steg! :)

Polenta
0

Shit vilket steg han hade :O

suefia
0

gud vilket snyggt steg han har  :D

SofieStrindlund
0

Heh! Ja, jag blev fascinerad när jag såg han! Nog för att jag sett han trava på förut, men nu har han ju vuxit och så där med! :D

SofieStrindlund
0

Lite mer bus ;D

Impulz
0

Vad lik storebror Östman han är! På första bilden trodde jag nästa att det var Östman en sekund!

SofieStrindlund
0

Jaa, jag tkr dom flesta brorsorna är lik varann! ;D

SofieStrindlund
0

Åh Knuff upp! :)

SofieStrindlund
0

passar på med lite mer bilder! :)

Majjebus
0

Snygging:)

Majjebus
0

Snygging:)

SofieStrindlund
0

Joo, han är en liten snygging! :) Blir säkert mkt snyggare till sommarn med ;) Fossil & Klöver på bilden! (detta var när han var yngre) :)

SofieStrindlund
0

Fossils morsa ;)

Denna kommentar har tagits bort.
SofieStrindlund
0

Cikoria Roll (Fossils mamma) har ett rekord på 2.11, Munter som är Fossils morfar har gått 1.44,8, och farfar (Junisorken) har ett rekord på 1.43,7a! Fossils pappa är däremot ostartad men har lämnat flertal fina avkommor! :)

SofieStrindlund
0

Putt Putt för grabben :)

SofieStrindlund
0

Åh Knuffar upp grabben igen! :)

MagganS-B
0

# 20 Dessutom har Junisorken många fina syskon…..en av dem var hingsten Hero 324, pappa till bl.a. Snäckan!

SofieStrindlund
0

#23 Ja, tack för den infon också! :)

SofieStrindlund
0

Åh Upp! Tömkörning påbörjad nu! :)

SofieStrindlund
0

Å uppeliupp! ;)

SofieStrindlund
0

KNUFF upp!

SofieStrindlund
0

Nu ska snart vagnen på :D

SofieStrindlund
0

I dag var vagnen på för första gången! Gick kanon bra, han var jätte snäll och duktig! :) Men i morrn lovar jag att jag ska ta med mej kameran! Glömmer den ju alltid! Attans!

SofieStrindlund
0

Nu har han haft vagn 2 ggr! Han är Suuper duktig! :)

SofieStrindlund
0

Åh i dag var vagnen på för 3:e gången! :D Lika duktig i dag! :) Lite nytagna bilder :)

SofieStrindlund
0

En till! :)

SofieStrindlund
0

Nu har lillgrabben gått med vagn 5 ggr! och han har skött sej exemplariskt, då vi mött timmerbilar, traktorer, lastbilar och bussar! Han bryr sej inte! Han är hel cool! :)

joooossan
0

Han är verkligen snygg!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Lina-
0

Han verkar väldigt lik min Gangster som också är e. Nordman. Helcool, personlig och finner sig i nästan allt! Lycka till med att få honom såld till ett bra hem! :)

Lina-
0

menar såklart utlånad till ett bra hem :)

SofieStrindlund
0

#34 Ja, tack så mkt! :) Han blir nog ännu snyggare till sommaren med sommarpäls & allt! :D

SofieStrindlund
0

#35 Ja, han är verkligen lugnet själv! Man blir så imponerad av han! :) Första gången vagnen var på så rörde han inte en fena fast han fick vagnen mot magen! Ja, Tack så mkt! Hoppas också att vi hittar ett bra hem åt honom! :)

GranoStall
0

Jag tror att Cikoria faktiskt har bättre rek än 2.11 om jag inte missminner mig var det 2.06 på inte allt för många starter.Skrattande

//Cecilia

SofieStrindlund
0

#39 Jasså? :D Jaa, jag har hört 2.11 bara! men kan mkt väl stämma :) Så travstammen kan vi inte klaga på tycker jag! :)

rebeccajansson
0

Hej… Vad roligt att det går bra för Fossilen. Han verkar vara en kalashäst. Jag har både kört och ridit Nordman. Han var en riktig gentleman…

Enligt mitt statistikhäfte från 1999 så gjorde Cikoria Roll totalt 47 starter 4-2-7 8.025kr rek: 2.11,0v 2.15,0a. Tyvärr så har jag INTE statistik från 2000 så hon kan ju ha tävlat då, men jag har 2001-häftet och där står hon inte med.

Majjebus
0

E han kvar fortfarande ?

SofieStrindlund
0

#41 Hejsan! :) Jaa, han är en riktig klippa måste jag säga! :) Verkligen hel cool! :) Okeej! Jaa, men men, hon har iaf gått 2.11 då, kanske fortare med! :) Men jag tycker inte man kan klaga på travstammen hans iaf! :O Jag ska ta lite bilder på han nu i veckan när jag kör så kan jag skicka dej! Så du får till hemsidan hans! :)

Jaa, Nordman är så snygg! :) vart helt förälskad i honom när jag såg han! :P hehe! Därför jag ville ha en Nordman avkomma ;)

SofieStrindlund
0

#42 Jajamen, han är kvar :)

rebeccajansson
0

Det är konstigt med flera Nordmanavkommor. Dom ser precis vissa ser lika dana ut. Vi hade en som hette Ramid som såldes till danmark, ser precis ut som Fossil. Och nu säger syrran matt min blivande 2:åring ser lika dan ut han med…

SofieStrindlund
0

Åh Shiit! :O Trodde att det var Fossil ett tag där :O

rebeccajansson
0

#45 Ramids mamma Sussan ser ut såhär. Trode att han skulle få mer av hennes drag.

SofieStrindlund
0

#47 Jaa, iaf att han skulle bli mörkare då! :O:P Oj Oj :P Men men! Dom är fina hästar iaf tycker jag! :) Var ute med Fossil i dag igen! Men glömde så klart kameran! Får ta den på lördag! ;P Trava lite i dag! Han tkr det är jätte kul! :D

Majjebus
0

#44 .. Pmar dig :)

SofieStrindlund
0

#49 åh nu har jag svarat! ;D

SofieStrindlund
0

Puttar upp för lill grabben som nu går i vagn 1 gång i veckan och tkr det är jätte roligt! :D

SofieStrindlund
0

Putt Putt! :)

SofieStrindlund
0

PutteliPutt! :) Ska gå på sommarbete i sommar :)

Dianaross
0

Jag har Östman, (Fossils helbror om jag har förstått det rätt?) och han står nu på Umåkers travbana, han är kastrerad och har imorgon varit valack i en vecka. Han tränas för fullt och han är riktigt lovande vågar jag säga! Travar riktigt lätt och är hur travglad som helst i skogen! Hur trevlig som helst! Bara asjobbig som hingst! Annars hur go som helst! Glad Han är 3 år och ganska sto, kanske blir mätt till ca 126 cm, vi får se Glad

Polenta
0

#54 Han såg ju superläcker ut!

Dianaross
0

#55 Han är superläcker Flört Och ändå mer läcker att köra Tungan ute

Karsk
0

Putt