Säljes
Lägger ut dessa grejer igen då inte allt gick iväg.
Finn tack täcke strlk 15 och 125. Blå och svart typ tävlings täcke. Nypris 500, Nu 250:- /St
Ljusbruna tömmar i Märket JN, Fint skick, använda drygt två år, lite mörkare där dom legat mot hästen. Nypris 1000:- GE BUD
Köparen betalar frakten

125 täcket är sålt

Jag har även andra saker till salu som:
Selunderlägg- vitt bland annat
Huva både fast och med ryck- blå finn tack och en svart börjes, den blåa i strlk ponny, den svarta i full
Grimmor, grimmskaft, borstar, fleece täcken mm , mm
Fråga så fixar jag bilder, är det något annat ni behöver så fråga, för det finns en hel del saker.

putt

putt

jag bjuder 400 för tömmarna. Om någon bjuder över bjuder jag 500 :))

#7 okej, jag håller tråden öppen tills på söndag, så får vi se! Annars är dom dina för 400 + frakt!

ok ;))
har du 115 täcket kvar
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

Det är en intressent på det,

#7, jag har fått ett bud på 450, vill du lägga 500?

jag lägger 500 :))

#13 då är dom dina för 500,. Jag kollar upp frakten i veckan, vart skall dom skickas?

OK, jag går på Wången, ska bare hitta min adress :)) Ska kolla med ¨Wången om dom kan hjälpa mig att betala. Vart bor du? :))

Jag bor på Gotland. Hör av dig när du vet adressen

jap :))
Hur vil du ha betalat? Nu e d jo stopp i posten sedan det är kristi himmelfär, i alla fall på Wången :P ska du på elitloppet? :))

#17 nej jag ska tyvär inte till elitloppet, Men annars kan du bara sätta in pengar på mitt konto så skickar vi upp dom

ok, e d lungt om jag kan venta tills måndag? Jag behöver någon från Wången til att hjälpa mig med att betala sen jag har norsk konto :)) Hur mycke blir det i frakt ?

ok, jag har inte kollat ännu, men skall göra det. de är helt okej att ta det efter helgen

oki :))
Vad har du kvar att sälja?