Tippa Tomelilla 23/5
Skulle tycka det var kul om vi samlade tippningarna här :)
Ska kanske dit och fota, kanske någon häst med :D
Min tippning kommer i ett inlägg.
Tippar endast shettisarna då jag vet lite mer om dom :)
Lopp 1: Här tror jag Magic kammar hem segern. Sedan tror jag att Eros och Daisy A blir 2:a och 3:a,
Lopp 3: Här vinner Chocklate Chip.
Lopp 5: Här vinner Ösa.
Lopp: 6: Och här vinner Nora II
Lopp 8: Tror det blir en tuff kamp mellan Diva, Fantasia & Dynamit II
Lopp 9: Tror att Oleo Eller Silver Queen tar hem det :)

Lopp 1: Här tror det blir tufft mellan 3 hästar Emmeros Eros, Daisy A, Allgunnens Öpop. Kajsa Lindsjö soom kör Emmeros Eros kan få fart på de flesta hästar så jag tror hon kniper 1:a platsen. 2:a strax därefter kommer Daisy A med Mi dem har alltid ett ess i ärmen ;). 3:a tror jag blir Allgunnens Öpop slagen med en nos av Daisy A.
Lopp 2: Egen häst, tippar ej.
Lopp 3: 1:a Chocolate Chip 2:a Lova 3:a Nemela el Dalsgårds Joker
Lopp 4: Tror jag det står mellan Ljungens Pirat & Ljungens Tindra 3:a tror jag blir Åskar Valentine. Tindra tar ledningen från start och håller den fram till upploppet sen tror jag Ljungens Pirat tar övertaget och kniper 1:a platsen strax innan mål för Ljungens Tindra.
Lopp 5: 1:a Dalsgårds Jasmin sen 2:a & 3:e platsen tror jag syskonen Elofsson slås om.
Lopp 6: riktigt riktigt tufft lopp många bra hästar, vågar inte tippa i detta…
Lopp 7: Säger samma sak i detta loppet som lopp 6.. Men kanske Vikingen kan kamma hem det…?!
Lopp 8: Dynamit II
Nu orkar jag inte tippa mer… 
Lopp 1 tror Magic leder länge men får press i sista kurvan utav Allgunnens Öpop som vinner . tror även Daisy A gör ett fint lopp.
Lopp 2 ledning från start till mål för Ljungens Pärla
lopp 3 tror jag Nemela vinner
Lopp 4 Ljungens Tindra tippar jag här i detta ganska öppna loppet.
lopp 5 kommer bli ett hårt lopp och jag kan inte utse vinnaren men tror Dalsgårds Jasmin drar iväg i ett stenhårt tempo men Pomona och Allgunnens Ösa tar in meter för meter. vem som når målinjen först av dessa 3 återstår att se.
Lopp 6 vinner fina Nora II
Lopp 7 Pannkakan leder när 1½ varv återstår men får hårt tryck av Katla som tar över ledningen och vinner sen blir det hårt mellan 2:a platsen mellan Ljungens Viking och Pannkakan.
Lopp 8 står mellan Dynamit II som gör årsdebut och Emmeros Fantasia . blir nog ett spännande lopp.
Lopp 9 vinner Marabou
#2 Tack för förtroendet. Tyvärr tog en annan häst vårt start spår. Så han kom dåligt iväg, men är ändå jättenöjd med vår debut! =)