Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1431 ggr
jonathanivarsson
0

Tippa axevalla 24/5 :)

tippa gärna loppen :)

kltn
0

hehe pulver . vinner du på söndag???? hoppas det

Dolores
0

Lopp 1;

Lägsta klassen som skall ut..

GNIST.MAGIC FUTURE vann ett lopp på Åby och såg fin ut. Emmeros Chansa har kapacitet men nu är det första starten då kan allt hända..

Tippa; 2-1-4 Outsider; 6

Lopp2;

Titti Mo kvalde på en lysande tid och Josefina kör alltid för seger och ensam på första volten passar nog utmärkt. Dagens spik tror jag..

Tippa; 1-2-8 Outsider; 3

Lopp 3;

Dax för russen att äntra banan. Detta lopp ser ut att vara helt öppet på förhand. Den som håller sig i rätt gångart tror jag vinner..

Tippa; 4-6-8  Outsider; 7

Lopp 4;

Sex hästarslopp där det inte behöver runda så många. Pikant kommer från seger på Åby och Hanna verkar har fart på sina hästar får se om Deffekt har samma vårform.

Tippa; 6-2-5 Outsider; 4

Lopp 5

Ett spännande lopp med många potiensiella vinnare. Carmilla med Sofie vann årsdebuten utan ta ut sig.. Cabajo såg fin ut på Färjestad senast och Hults Plexus är en häst med kapacitet.

Tippa; 1-6-8 Outsider ; 5

Lopp 6

Dax för mellan klassen kat A där dagsformen spelar stor roll. Hästar med vinnarchanser är bla Gervalds Tarzan som ännu ej fått till det. Maximus med ny kusk i vagnen vad kan Diana göra,  blir spännande.

Tippa; 1-4-5 Outsider; 3

Lopp 7

Litet fält igen för shettisarna. Julius III kvalde på en fin tid så det ser ut att bli en bra chans för honom. Hoppas att Telis Jakiita har en bra dag  samt Emmeros Charley Boy som har farten men ännu ej fått visat detta får chansen.

Tippa; 1-3-6 Outsider; 5

Lopp 8

Här kommer lägsta klassen ut bland russen. Kaffi tog en dubbel seger på Åby och klart att vi hoppas på att detta ska upprepas igen.Diggilo och Tejas Jarita kommer från segrar i raden vill säkert utmana.

Tippa; 4-7-8 Outsider; 6

Lopp 9

Också ett svårtippat lopp där Pelle Plopp är bästa hästen tror jag. Tsara vill nog också var med och påverka utgången i detta lopp.

Tippa ; 3-1-5 Outsider; 6

Lopp 10

Snabbloppet bland shettisarna där det kommer bli en tuff kamp mellan Ruffs Mo och Aglaya .. Där tror jag att den kyligaste kusken vinner..

Tippa; 3-7-5 Outsider; 2

Lopp 11

Hästarna Grim II och Movera kommer med vinster från förra helgen samt nya rekord så där blir spännande om det löser sig lika bra denna gång.

Tippa; 1-6-2 Outsider; 4

Lopp 12

Ett litet fält där Emmeros Amulette vann i sin debut på Åby på ett utmärkt sätt. Julius III tror jag vill också utmana här. Ett litet fält dessvärre men någon skall ju ändå segra..

Tippa; 2-3-1 Outsider; 4

Jag säger lycka till alla tävlande ,alla lopp skall ju köras först innan vi vet resultatet och trav är ju trav  ..

Vi se på Axevalla på söndag ..

Mamma Lotta Flört

jagheterjosefine
0

putt

Winner04
0

Lite tippning från min sida då då :) de med fet markering är de hästar jag tror vinner, andra är möjliga vinnare.

Lopp 1: 1, 4 och 6. 

Lopp 2: 2, 5 och 8.

Lopp 3: 4, 5 och 8.

Lopp 4: 2, 4 och 6.

Lopp 5: 5, 7 och 8.

Lopp 6: 3, 4 och 7.

Lopp 7: 1, 2 och 4.

Lopp 8: 1, 4 och 7.

Lopp 9: 3, 5 och 6.

Lopp 10: 1, 3 och 6.

Lopp 11: 1, 2 och 5.

Lycka till allihoppa :D

Erika97
0

putt Oskyldig

vit_
0

det ju väldigt lätt att tippa när det inte finns några listorObestämd

Winner04
0

#6 finns listor på sptfs hemsida

kltn
0

putt

JuliaS
0

Någon som ska åka och se loppen som skulle kunna tänka sig att ta med en kamera och maila över en bild till mig på Glorias Lucern? Har inte sett honom sedan jag sålde och det vore jätteskoj att få se honom på bild. mvh Julia

Erika97
0

Finns en bild om du söker på Bilder åby 17/5  så är det en bild när Linda tävlar Glorias Lucern på Åby 17/5 :)

JuliaS
0

Tack!

jagheterjosefine
0

Jag kan väl försöka tippa lite då., har aldrig gjort det förut men aja!

skriver bara vilka jag tror kan vinna..

Lopp 1: 2,4

Lopp 2: 2 Lill Lucky

Lopp 3: 4 Bull

Lopp 4: 2,6

Lopp 5: 8,7,5

Lopp 6:3,4

Lopp 7: 3 Emmeros Charley Boy

Lopp 8: 4 Kaffi

Lopp 9: 3 Pelle Plopp

Lopp 10: 7 Ruffs Mo

Lopp 11: 6 Movera

Lopp 12: 1 Gnist.Magic Future

iiirma
0

Kan man inte värma på banan innan första start?

kltn
0

ja det måste det för det är ju inte insprängt och dom som är med i lopp ett måste ju värma dåGlad

33miliaa
0

#0,

lycka till skitunge :D

iiirma
0

#14 Okej så bra :) Men hur länge då? Kvalet går ju 11.10, kan man värma efter det igen sen?

Dolores
0

Japp!!

jonathanivarsson
0

#15 tack emilia ;d

Saaandberg
0

när går första start? ;O

iiirma
0

#17 Brabra!