Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettmont
Läst 1162 ggr
jessssica
0

montéryttare a-ponny?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tänkte höra om det finns något intresse av att tävla min shettis i monté i år? (framför allt monté, eventuellt även sulkylopp men vill att han ska prova på nåt nytt)!

Han har tävlat i ponnytrav i flera år, är erfaren och tycker fortfarande det är roligt, men vill gärna att han ska få testa lite monté då han travat bra under sadel nu och verkar tycka det är jättekul!
  Han har gjort en start i monté, travade jättebra och var bland dom tre första i en klunga före de andra, men tyvärr var ryttaren dock tvungen att styra ut kurvan innan upploppet då hon inte orkade rida mer.

Han är regelbundet riden och är snäll o framåt!
Dalsgårds Boheme (Bosse) heter han och har rek. (sulky) 2.57,1ak 2.58,9k.

Kommer i sånnafall tävla på de banor som jag åker till med russet, Romme, Eskilstuna, Gävle, Lindesberg, Örebro, Solvalla, Mantorp.

Bilden är från förra året (My Hedberg tävlade honom då) från midnattstravet på romme där han blev 3:a.
Foto: Emilia Leo

jessssica
0

Ni kan skriva här, skicka PM eller mejla till jajja_91@hotmail.com om någon känner att det skulle vara intressant. :)

Ska skriva också att han är 103cm och klarar absolut maxvikten (45 kg).

jessssica
0

puttar upp!

jessssica
0

Verkar inte finnas något intresse för det. Synd "/

Ylva_87
0

Prova att skriv i någon gästbok på klubbarnas hemsidor. Kan tänka mig att yngre tjejer och killar kanske inte sitter så mycket inne på den här sidan och läser. Eller prova prata med dom som har licesnkurser i er klubb så kankse det finns någon liten tjej eller kille som tagit licens och som vill rida.

NatthaBlom
0

Det är runt 12st som tar licens på rättvik just nu!

Prova att ringa till Rättviks el Rommes ponnytravklubb o hör om dom vet någon

jessssica
0

#5 Okej får göra det :)

Fortfarande väldigt intresserad av ryttare! Speciellt till eskilstuna den 26:e juni!

marda
0

vet en jättebra! från stockholm

jessssica
0

Hur får jag kontakt med henne/honom? :)

jessssica
0

Hur får jag kontakt med henne/honom? :)

marda
0

kan be henne kontakta dig

eemmap
0

Jag kan rida om nån behöver i närheten av östersund ;)

UllisT
0

Som #10 menar så hon heter monte-alskare här på PIF

Ida Hogman Ida_hogman@hotmail.com och bor i Sthlm

monte-alskare
0

Hej det är jag (Ida) #7,10,12 tipsat om! Jag rider gärna monté (eller ev. kör) på din ponny! Jag ska tävla en annans ponny i år också men när jag inte ska tävla honom så startar jag gärna din ponny! Kan du PMa mig ditt nr så kan vi höras av?:)

jessssica
0

Puttar upp igen^^

#13 ska mest troligt rida en annan ponny den 26e juni, någon mer intresserad? =)

jessssica
0