Jag ska dit och kolla, både lördag & söndag. :)
#2 Lycka till! :D
#3 tack :) <33

Japp..
Jag kunde åkt med om jag ville, men jag valde att starta på jägersro den 31maj istället ;)
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Nästa år :D

Självklart!
Det har blivit lite som en tradition att vara på elitloppet (a)
Pappa har varit där i typ 25-30 år nu.
Själv är det 3:e året iår jag åker dit! :)

har jobbat dom senaste 9 åren på valla då, ska bli skönt att "bara" kunna vara åskådare!

Kanske ska dit, hade ju tänkt åka dit med en starthäst men nu vart det dåligt reslutat idag så han ska få vila. Har möjligen jobb där på söndagen, får se hur det blir med den saken om jag kan ta mig dit o.s.v.. Vore ju kul om de blir fint väder men med min otur blir det nog ösregn om ja kommer dit ;) Ska iaf ner på Elitauktionen hur som helst :)
Ser fram imot fina lopp iaf =)

Jajamensan det ska jag, är chaufför hela helgen så vi har hyrt en minibuss som vi drar ned med. Kommer bli en kalas helg också ska jag så klart hejja fram Camilla och Ronne i Lilla elitloppet :D
Jag ska starta i lilla elitrace 2009 med jikas sunita star:)
ska till Elitauktionen som vanligt med 1-åring :)
Självklart ska man ner! Chafför för faksens fan club som även om inte faksen kommer heja fram Bonnie rich, Sundbo Lava och såklart min lilla shettis Joline Jade! Kommer bli en toppen helg!
Lycka till allihopa som ska starta lr har starthäst/ponny!

#10 Vi ska spendera all tid i öltältet tänkte jag ;)
//Mickan
Hade velat fara dit, men tyvärr så kunde jag inte
jag ska inte åka, pappa ska åka och då måste jag ta hand om alla hästarna :)

#14 vilka nr har de hästarna/hästen? ;)
*förlåt för trådkapningen^^*

Ska tyvärr inte dit! Hade mer än gärna velat. Har aldrig varit där, så det hade varit hur kul som helst, men det får vänta! 

#20 samma för mej! "/
Nästa år måste jag dit! :O vill iaf det väldigt mkt… :)