Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 519 ggr
Mollberg
0

Största loppet?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilket är det allra största loppet för er att vinna? För mig så är det SM i båda kategorierna. Kanske ni tycker något annat? Berätta!

DubbelE
0

Det vore nog Elitloppet och SM i Kat. B….

Lucas_W
0

Det jag helst skulle vinna är nog Elitloppet , publiken när man kommer in på upploppet och när man Segerdefilerar vilken känsla asså ..

Mollberg
0

Jo, publiken är väl det som är roligt på Elitloppet, men SM är ändå större för mig.

Millaaann
0

Elitloppet är det största jag har vunnit, så SM är väl nästa steg :)

ozzkan
0

Elitloppet tycker jag skulle vara det största, allra helst snabbloppet för Kat. B

iiirma
0

Elitloppet skulle vara det största för mej ^^

Colt
0

SM helt klart! Elitloppet kan "vem som helst" missuppfatta mig inte nu! vara med i,  bara proppen passar.  Men SM är ju verkligen ENBART dem allra bästa som kommer med.

Lucas_W
0

Men jag menar snabbloppet för Kat. B Som de va iår då är de ju också bara dom snabbaste som får va me !Men till nästa år vet vi ju itne hur proppen ser ut

Hannna
0

SM är väl fortfarande det största inom ponnytravet, även om SM mist nästan all sin glans i det "stora" travet. SM kat. B är väl det allra största man kan vinna om man ska ta ut 1 lopp, tycker jag:)

Mollberg
0

SM kat. B är allra störst för mig också, det känns så "hemma" när det går på Gotland, mycket stor prestige.

SofiaLindh
0

elitloppet helt klart

Teja-Bea
0

Jag vann Elitloppet en gång i tiden och det vart helt klart det största för mig. Jag har totalt kört Elitloppet 5 gånger och det är lika spännande varje gång! Oavsett placering! Helt otrolig upplevelse!

Drömmen för mig nu är att få köra SM kat B på Visby.. Det måste ju också vara en upplevelse för sig. Jag har vart och tittat på loppet flera gånger och blir nervös även som åskådare! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

skott
0

Elitloppet

even
0

Elitloppet helt klart.

FridaSimonsson
0

mitt största lopp jag vill vinna är att åka till Emma (mollberg) på sport lovet ; D

haha nej de jag vill vinna är nog elitloppet å sm ;D

men självklart vill jag till emma me :D

Anna_
0

Det största loppet känslomässigt är nog Åbergs eller Elitloppet :D Annars säger jag som alla andra.. SM (kat B)

linnrisedal
0

monté hade vart skoj att vinna, för kat B då

FridaSimonsson
0

**

linnrisedal
0

#17 mena såklar monté SM

Tyfon
0

#  19 Linn vem ska du vinna Monte SM med? Kantarell eller? hon har ju inte ens startat i mont.

ozzkan
0

#20 Men hon sa inte att hon skulle vinna utan att hon skulle vilja vinna det

linnrisedal
0

# Linnea jag har inte sagt att ajgs ak vinna det, frågan var vilket lopp man helst velat vinna. Nä dte ärt hon inte , men nu ärt hon ju iaf kvalad, 1 steg närmare!

jag precis håller med #21 ochså

Flickan
0

För min del hade det varit fruktansvärt stort att vinna vilket lopp som helst med vår tokmärr Wella.

Johansson
0

Årgångsloppen där det bara får ett tillfälle att starta .. Det är stort samt att allt skall funka.. Sm, Elitloppet mm är också stort där de snabbaste  hästarna är med men man har fler chanser att kunna prestera i dessa lopp. I stortravet är häftigt med årgångsloppen, Kriteriet, Derby, Travoaks,Stochampionatet  mm.. Att lyckas i uttagningslopp samt finallopp..  Spännande..

_JonnaRoos_
0

SM, fast elitloppet med tanke på publiken!

_JonnaRoos_
0

Tycker årgångsloppen är dem viktigaste och prestige fylldaste att vinna innom stora travet, men i ponnytravet är det inte lika stort för mig..

Jennie_A
0

Störst att vinna tycker jag är SM & Elitloppet!

Jag har kört Elitloppet några gånger (men tyvärr aldrig vunnit :O), och bara att vara med och köra inför den publiken är en upplevelse bara det Glad!

Sedan att vinna årgångslopp med en häst som man haft sedan den var liten och har gjort allt jobb med, är ju en speciell känsla det med!