Säljes

puttar
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein
Puttar lite åt dig :P
Denna vagn är otroligt bra, dessutom bekväm!
Om jag inte minns helt fel så är fjädringen ganska nyligen bytt på den så den är otroligt mjuk och skön att köra i!
Har du en häst som brukar slå eller jävlas så är den SÅ perfekt till dej! Anna hade nämligen en riktig slag, bock, skutt, hopp maskin som hon körde i denna vagn och skalmarna är inte de minsta skeva.
Kom igen och lägg ett bud, jag tror att priset går att pruta en aning..
Jag tar Vagnen till Bergsåker på Lördag ifall någon är intresserad!!
Synd att den är så långt upp i landet annars hade jag inte tvekat en sekund!

Ja det är en superfin vagn! som sagt så var ju Acrobat långt ifrån den snällaste men den enda "defekten" på vagnen är att lacken är skadad under slagstången.
Ja Maria har rätt det är sprillans nya stötdämpare på den!
"Nationalism är en barnsjukdom. Den är mänsklighetens mässling." - Albert Einstein
Synd att den är så himmla långt upp, bor i Kalmar så det är en bit att åka isånnafall. ;)
Frakten är väll inte helt gratis häller?

putt putt

#9 tror faktist inte den brukar kosta så väldigt väldigt mycket!

Jag har faktiskt noll koll på hur mycket frakten kostar!
putt

puttar igen.

putt putt, någon intresserad måste det ju finnas?
vad kan frakten kosta till stockholm?
Kanske är intresserad, beror på vad frakten kostar.. Bor ju ända nere i Kalmar… ;)
Frakten kan säkert lösas med någon som ska starta. Det brukar sällan kosta något om någon tar med sig en vagn.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Jo det brukar gå att lösa. Men det är ju sällan någon från typ kalmar som kommer upp till norr och startar.. ska ju vara nå storhästar på V75 då eller dyl..