Svart 2-åring säljes
Hingst född 2007 med mkt travmeriterad stam på mödernet samt fina travförvärvare på fädernet. Han är mkt hanterad, spiltvan och går nu på lösdrift med andra hingstar. Lugnt och trevligt temperament.
Stam:
u. Toffifee 4487, kriterievinnare 1996 rek.1.59,3. Hon har lämnat tre avkommor tidigare som samtliga tävlas i ponnytrav.
e. Kommando 510
(Komet 338, Ponte 230 och Rollo 143 i stammen)
Välkommen att läsa mer på min hemsida!
Christina Croneld
0176-27 21 72, 070-729 29 65
Då jag fått förfrågningar så vill jag tillägga att jag bor i Norrtälje och att det är den svarte på bilden som är till salu. Samt att de avkommor som Toffifee har lämnat är Astrid II, Ijor och Tigerlilja.
Ni som frågat hittar samtliga på bild och deras rekord, om ni klickar er vidare via länkarna i första inlägget.
Mvh Christina

Är inte han född 2007?
Jo, snälla Sajtvärd eller Medarbetare kan ni ändra årtalet. Han är född 2007 så klart!

Riktigt söt pojke

Ijors fina halvbror :-)
Han är så fin =)

Ändrat! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Han är fortfarande till salu.
Nu har han fått ha träns på sig. Till påsklovet blir det sele och påbörja tömkörning.
Hej…
Är detta den enda avkomman efter Kommando 510? Isåfall tycker jag att ni skall passa på.
Ja, det är den enda avkomman efter honom, och fler blir det ju inte då han är död.

#15 Han ser jättefin ut :-) Man skulle ha plats och tid ;-)

Verkligen en fin häst. Det är som sagt synd man inte har mer tid,pengar eller plats.

#16, #17 ni ska vara glad att det är det problemet ni har, ni har redan andra hästar
här är problemet varken tid, pengar eller plats, utan icke hästintresserade föräldrar 

#18 Inte lätt men du ska se när du blir lika gammal som jag så kan man bestämma själv ;-)
De ser riktigt fina ut :)
Så fina :D
Han är tingad och flyttar inom kort, ni får gärna plocka bort tråden.

Får gratulera även om jag tycker det är synd att du inte behåller honom själv då han är så fin ;-)