Puttar upp.lägg ut de från kanal75 om ni kan.

Där var väldigt mkt häst anmält iallafall kul :)
Skotte från dryga tillägg, intressant.

#3 ja vill också se;P

ingen som kan lägga in dom?
vill se dom nu xD

Ja de hade varit kul att få se loppen nu 
vill med se listorna :O
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Jag vill med se! ^^

hm där är lite fel på listan då Marquis Leaf är med i 2 lopp och det kan ju inte stämma precis.
Det var den som låg ute på sptf.. Blir väll struken i det ena då antar jag..

#12 Ja jag vet , men de har nog missat det ,han är ju bara 3 år ju

#13 hände mig en gång när Pirat bara var tre. Något hade blivit fel. Han blev struken i det ena loppet.
Kul med så fulla lopp! :)

tippa lite?
tycker det är lite fusk att listorna kommit ut då kan ju de med Marquis leaf välja vilket lopp som såg bäst ut på pappert? så kan man ju inte få göra.
Jag kommer finnas på plats och fota i alla loppen, kommer försöka få med så många på bild som möjligt! :)

# 18 Hej Erika vill du fota Gyllebosl Hampus ??? xD

#18 fota min två också erika :D PLZ

#17 Nä enligt reglerna måste dom ta förstavalet.
Jag ska tippa så snart jag har tid! Ses på Jäggan!
Ni som ska fota får gärna fota Molta i lopp 3 nr 2, lopp 8 nr 5, Roshems Melinda lopp 11 nr 3, Maja kval A nr 2. :))
#21 hur vet man vilket som är Marquis första val?

#21 TID??? de är de ända du har ;) Haha

#21 TID??? de är de ända du har ;) Haha

#23 Det ser inte vi men det ser anmälningstagaren då man är tvungen att fylla i första val när man anmäler , eller så säger man vilket som är ens första val ..

Bra proppar på Jägers, eller?

Lopp 1: Dolk II, Ekslätts Promise Me, Skotte,
Kommentar: Jag tror att Dolk och Promise har sänkning på G vilket gör att Skotte får det svårare. Dock är Skotte den som vinner mest på intervalhandikappet och kan helt klart vinna.
Lopp 2: Här har jag häst och avhåller mig från tippning.
Lopp 3: Gylleboslätts Hampus, Algunnens Öpop, Ekstrands Under
Kommentar: Hampus har gått helt ok tider för loppet räknat, har handikapp på sin sida och vinnarkusken från Gentlemannadagen. Ingen hade räknat med Cirrus så jag räknar med Hampus i stället. Öpop har börjat sådär i år men en startsnabb kusk gör att jag räknar in Farmen i striden. Under kan ha sänkning i kroppen och därför tror jag på en topplacering.
Lopp 4: Oleo, Algunnens Axa, Linnest. Hipphipp
Kommentar: Oleo leder från start till mål. Axa och Hipphipp har gått bra på slutet och gör upp om platserna bakom.
Lopp 5: Katla, Zolola, Muskot
Kommentar: Här fick jag lite huvudvärk. Katla på jättetillägg är det stora frågetecknet. Hon kvalade dock mycket bra på Jägers och gör hon en liknande insats är det tredje raka. Zolola går precis runt sitt rekord. Kanske får hon draghjälp av Katla. Muskot gör comebak efter att ha varigt ofräsh men dock en kämpe som jag tror kan slåss här.
Lopp 6: har häst och avhåller mig från att tippa.
Lopp 7: Emmeros Esmeralda, Mimmi IV, Hippotekets Filofax
Kommentar: Esmeralda verkar vara i toppform, Vann senast på nytt rekord men har Mimmi IV framför sig. Tufft lopp som kan vara underhållande att se. Filofax verkar ha god form och tar tredjeplatsen
Lopp 8: Allgunnens Annie, Molta, Daisy A
Kommentar: Jag tror Annie är förbättrad och vinner, Molta blir tvåa precis som på Gentlemannadagen och Daisy A blir trea.
Lopp 9: Ljungens Pirat, Napoleon Dar, Ängdalas Rocky
Kommentar: "Pirre" vann på nytt rekord på Tomelilla. Då borde han kunna gå runt 2.10 någonting på en storbana. "Nappe" har inlett säsongen med tvåor. Så även denna gång om han håller ut Ängdalas Rocky.
Lopp 10: Har häst här
Lopp 11: Mary Star, Olinda, Ekstrands Tingeling
Kommentar: Jag tror på de hästar som kvalat bäst.
Lopp 12: Ernst Ronaldinho, Masarin VJ, Ljungen Copiad.
Kommentar: Ronaldinho kan varva de flesta i detta loppet. Kommer skritta i mål. Om UJ-kusken Sara Olsson kan köra hyfsat kan hon blir tvåa. Copiad har kvalat jättebra men vad hjälper det i detta gänget?
Lopp 13: Algunnens Axa, Furunäs Ina, Nova I
Kommentar: Jag har sett "Ludde" ha samtliga hästar i stortrav och nu ser jag hur Fam Lindsjö har 3/5 här. Tror Kajsa har bästa hästen, vore otroligt osjälviskt annars. Furunäs Ina har gått monté i raden och det såg inte fy skam ut. Nova I kniper trean. Bra lopp men var är alla andra? hoppas på ännu bättre shettismonté i framtiden! Håller en extra tumme för UJ-kusk Simon Lindbäck. Är på tiden att en grabb ger sig in i montén!
Lopp 14: Carrabass, Ljungens Pirat, Brilona TJ
Kommentar: Carrabass är vass i monté! Pirat är en bra häst med Kajsa Lindsjö i sadeln. Brilona TJ kan nog gå bra under sadel.

När är pauserna?

#28 Som jag skrev i en annan tråd så har Muskot inte varit ofräsch!
hur är det med pauser och sånt?
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

#31 Brukar ju inte vara pauser på det viset utan man får värma mellan varje lopp i såfall.
Banan brukar öppna 10 .