bilder Umåker 24 & 26 april?
är det nån som har fått med goofy på bild kanske?

Vill gärna se bild på Gemini i lopp 2 och 6 :) vet tyvärr inte vad han hede för nummerbricka :(
Gemini hade nummer 3 i båda loppen :D
Vill också se lite bilder på han och mig :D

jag vill jätte gärna se bild på Hults Ramir i lopp4 och lopp9 :P kommer inte ihåg vad han hade för nummer men han är typ vit/ljus isabell.
Någon som har bild på Katrinebergs Indie lopp 9 nummer 7 ljusgrön? :D kontakta mig
Nån som har bild på Pandoura, lopp 9, nummer 4 ? :)

om nån har fått med min lilla Müsli på bild så hade jag jätte järna velat ha :) vit 5

Jako KL lopp 4 nr 1 och lopp 9 nr 1 :P
bilder ?? :P

någon som har på Sindy O. kval 1 nr 2 ljusblå
Näsvallens Aldur lopp 3 nr 4 röd
Stintans Trocadero lopp 5 nr 3 vit
Foxy Red lopp 7 nr 5 ljusbrun :)
Fotade idag och de blev några bilder , dock inte i alla lopp då jag hade ganska fullt upp med att vara nervös ,vara i hästhopen och såklart min ponny tog upp tid
De blev iallafall bilder på Sindy och Jako , jag har inte kollat så mycket på vilka som fastnade på bild men ni kan ju kolla på joggpojken.pixbox.se
Blev kring 100 bilder och min dator är ju inte så snabb när de gäller att ladda upp bilder så de lär ta ett tag till ..
Bilden är på Sindy 

#9 jättefina bilder :)

Jikas sue fia, lopp 3 nr 5 & lopp 8 nr 3, bilder? 
#10 tackar = ))

#9evve du hade en söt bild på ramir på din pixbox kan inte du skicka den till mej? :) martini_hottis@hotmail.com
å just det nu vet jag oxå vilket nummer han hade, nr 3 i båda loppen så har ni nån bild får ni gärna skicka :p
#14 Klart jag kan
Har skickat den till dej nu 

Om någon har bild/bilder på Glorias Gloss så ta gärna kontakt med mig antingen via PM eller mail juliasterbrant@hotmail.com. Annars kanske det finns någon som har lust att ta en bild nästa gång hon är ute och tävlar. mvh Julia (Gloss uppfödare)

Här finns massor av bilder http://www.bizmart.se/bildbank/Travsport/Umåker%20Ponnytrav%202009-04-26/index.html
#17 Jätte fina bilder på Gemini :D tack Cattis
Någon som vet hur man kopiarar bilderna därifrån?
#19 Är det inte bara att kopiera dem som vanligt?
Min dator vägrar att ladda ner bilden på Glorias Gloss, när hon har täcke på sidan 2. Det går inte alls…bubu