Gaaah!!
Nu blir jag riktigt förbannad. Som de flesta som antagligen läst min tråd om åby nu den 4? Iaf, jag ringde klockan 8.05 imorse och anmälde, de tog emot anmälan och sa att han var anmäld. Nu när jag gått och väntat på listorna hela dagen, och nu får jag dom, och han är inte med! Han har inte startförbud eller nått liknande, och de va inte ens fullt lopp! Gaaah!
Riktigt dåligt!
Va dåligt! Men hur fick du tag på listorna? jag hittar dom inte någonstans, trodde loppet blev inställt eftersom det inte ens finns några listor på kanal 75. Kan du skicka listorna till mig eller något? camilla_nilsson-borg@hotmail.com
Vad synd för dig
Men har de glömt att ta med din häst? eller är det något annat som inte är klart? Mätintyg eller licens??
Ring klubben och få en förklaring.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

1# de finns på sptf nu :)
2# mm..
3# Nej, allting med licenser och mätintyg är iordning, startade den 17 på åby senast. De är bara rent att vi bara inte fick med våran häst, vi ringde till någrai styrelsen för åby, då sa de att de skulle kolla igenom det, på måndag… Man vill ju gärna veta om man kommer med eller inte om man ska tagga ponnyn riktigt eller om man kan träna på lungt som vanligt..?

#4 Kan du lägga ut dem här för jag kan inte få fram några listor. TACK
har hänt lika dant med mej när jag skulle starta mitt sista shettismonté år. han kom inte med . men fick ett tröst pris.
Stall Bråna
#6 Vad synd att det blir sådär.

#5, ja försökte, men helt lägligt nog får man inte fram juni's proppar på sptf.nu, så sjukt typiskt, jag blir galen!