Årsföl efter Gumino
GUZINO
Fux hingst född i juli 2008, gedigen travstam på både moderns och faderns sida.
e. Gumino 607 som har rekordet 1.38. Har vunnit trav SM de tre senaste åren samt monté SM de två senaste åren.
e.e Ripadals Benni 398, A-premierad, travade 2.10,6a när han som treåring blev tvåa i Kriteriet.
e.e.e Brunte 220 som länge var den snabbaste russhingsten med 1.50,3.
u. Zira 4488 Rekord 2.16,1 som 4-åring. Men kan mycket mer.
u.e Skärmnäs Pigall 504 som har rekordet 1.49,4 82 starter 35-12-9
u.e.e Raider 448 flerfaldig SM vinnare med rekordet 1.42,2 och har tjänat 200 800 kr.
Guzino levereras chippad och travregistrerad hos SPTF.
Missa inte detta tillfälle att få ta del av
första kullen efter Gumino 607.
Intresserade kan ringa Stefan på 070 - 458 46 67 eller 0225 - 77 10 39.
Fler bilder finns på www.stubbersbogard.se
Putt

pris ? : - )

shit vad sugen man blir. Har nämligen ett russ sto efter samma moderstam som Gumino och e: skärmnäspigall.
synd bara att tiden inte räcker till.

gud vad fin han är :D
putt
Puttar för Guzino, en riktig snygging!! 
jag kan inte begripa varför han inte blir såld?
om jag hade haft tid och pengar hade jag köpt han. bättre års föl får man leta efter(om de finns) och hur kul vore de inte att börja från början med en liten plutt och forma han själv?! :)
"11
Kanske lite tidigt att sälja hästen redan. Därför kanske den inte blir såld. Folk är mera försiktiga nu med rådande finansläge mm. Men kanske kan man passa på att göra ett bra pris på den. Men man får vänta länge innan det blir någon start.

#11 åringar brukar aldrig vara särskilt lättsålda, precis som ruter skriver så får man vänta länge innan de kan starta.
De flesta VILL nog köpa en sån här liten superhäst, men det är tid, plats och pengar som är i vägen… :(
jag förstår inte varför ingen vil köpa denna finna hingst . vad jag har hört av elin är han trevlig och framåt. Och så bra stam han har på både pappans och mammans sida.
Det finns intressenter som hört av sig.
Nu går vi mot sommar och intresse över att köpa häst ökar, vi är inte oroliga över att ingen kommer att köpa honom.

vad fin han är 

Han ser jättefin ut! Blir säkert en kanon!
Vad söt han är :)
Man blir ju bra sugen på att köpa den här fina killen men jag har varken plats eller pengar :/ han är iaf grymt fin!
varför svarar ni om ni inte är intresserade? det är väl ointressant för säljaren om ni sitter o skriver här att ni har varken plats elr pengar. Lämna plats åt intresserade ist…..

#23 Man kan se det som en "putthjälp" också. Sen är det väl kul om någon tycker ens häst är fin och kommenterar det…

Vad skulle priset hamna på för en sådan herre?

#25 Ring och fråga