Bra Tv4+
Såg precis nu när de visade att det körts världsrekord på solvalla under elitloppen i helgen. Trodde knappas att det var för ponny de skulle visa men det var det! :O De visade starten och målgången i russelitloppet + segerintervju med Mikaela :)
det var bra det iaf, kanske tog tv4 åt sig av klagomålen som en del skickat?
Va kul, äntligen 

oj det var oväntat! synd att dom inte kunde visa det på TV4 istället… nu missade jag det :/
Varför var det hemligt?????

Det var noh inte hemligt men jag tar det som att dom faktiskt reagerade. Dom visade det i samband med V65 i går. Troligen hade dom inte tänkt göra det från början men våra reaktioner fick till en motreaktion.
Bravo alla brevskrivare! Nu laddar våra skrivfingrar inför, Åbergs, Derbyt, SM och Kriteriet.

Och Baggen såklart!

#3 det var nog inte hemligt, precis som föregående skriver så var det nog inte tänkt att visa det alls. Men på tv4+ visar de ju trav varje vardag 21.30 tror jag det är och när vi tittade på det så sa dom att de skulle visa världsrekord från solvalla senare i programmet så mest troligt tog de åt sig av breven! :)
Jag tycker också att det var bra och roligt!
Frågar man kuskarna som tävlade under elitloppshelgen, kan jag garantera att många kommer säga att de började sin karriär med ponnytrav.. :)

Jättekul var det att se! Nu vill vi bara ha mer publicitet!!

Ja det va jätte bra & kul att dom faktiskt visade en bit :D
Åh, gud va bra! Synd att man missa det bara ;)

jag såg det också.dom visa det från v65 dagen efter och intervjua stefan melander och prata dom om mikaela/ponnytrav