Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 825 ggr
jessssica
0

Bra Tv4+

Såg precis nu när de visade att det körts världsrekord på solvalla under elitloppen i helgen. Trodde knappas att det var för ponny de skulle visa men det var det! :O De visade starten och målgången i russelitloppet + segerintervju med Mikaela :)

det var bra det iaf, kanske tog tv4 åt sig av klagomålen som en del skickat?

Stallmima
0

Va kul, äntligen  Glad

bea28
0

oj det var oväntat! synd att dom inte kunde visa det på TV4 istället… nu missade jag det :/

MagganS-B
0

Varför var det hemligt?????

MarcusJohansson
0

Det var noh inte hemligt men jag tar det som att dom faktiskt reagerade. Dom visade det i samband med V65 i går. Troligen hade dom inte tänkt göra det från början men våra reaktioner fick till en motreaktion.

Bravo alla brevskrivare! Nu laddar våra skrivfingrar inför, Åbergs, Derbyt, SM och Kriteriet.

MarcusJohansson
0

Och Baggen såklart!

jessssica
0

#3 det var nog inte hemligt, precis som föregående skriver så var det nog inte tänkt att visa det alls. Men på tv4+ visar de ju trav varje vardag 21.30 tror jag det är och när vi tittade på det så sa dom att de skulle visa världsrekord från solvalla senare i programmet så mest troligt tog de åt sig av breven! :)

marika-J
0

Jag tycker också att det var bra och roligt!

Frågar man kuskarna som tävlade under elitloppshelgen, kan jag garantera att många kommer säga att de började sin karriär med ponnytrav.. :)

MartinaFrick
0

Jättekul var det att se! Nu vill vi bara ha mer publicitet!!

sarahansen
0

Ja det va jätte bra & kul att dom faktiskt visade en bit :D

hannabrink
0

Åh, gud va bra! Synd att man missa det bara ;)

kltn
0

jag såg det också.dom visa det från v65 dagen efter och intervjua stefan melander och prata dom om mikaela/ponnytrav