Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 1055 ggr
casandra
0

Nöjd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har beställt min dress från Brizy, var tveksam i början om det verkligen skulle kännas så bra att behöva lägga ut så många tusenlappar, men nu efterhands så är jag kanonnöjd!

Kristina-
0

Jättefin!  Hur många tusenlappar kostar en dress idag ?

Colt
0

Den är jätte fin!!<3

CoolaCrossen
0

Jag tror att med moms och hjälm (lackad såklart) kostade min   ca.15 000, jag är inte helt säker, men jag vet att det var DYRT!

Becca_jansson
0

Min kommer att kosta 4-5000

Kristina-
0

Ja, det är mycket pengar, men förhoppningsvis kan man ha den i några år. När vi beställde dressar senast, det är några år sedan nu, så kostade dom 5000 st från Brizy.

jessssica
0

Jag beställde min sommardress från Brizy i april-maj nångång å då fick ja 20% rabatt för att ja är ponnykusk och 20%rabatt för att ja satt KRAFFTreklam på ena axeln så det vart nog runt 3000:- eller lite mindre till och med !!!=)

jessssica
0

bild på den

juliapettersson
0

#7 din dress är riktigt snygg!

Maretto
0

Jag köpte nydligen en sommardress från Brizy. Tror den gick på ca 5000 kr. Men som tur va så har man sponsor annars hade det blivit för dyrt. Oskyldig

CarolaCarro
0

TYcker de duger bra med en jacka å byxor.. Man har knappast en plånbok till en brizzy dress fast dom är jäkligt snygga.. Drömma kan man ju alltid om en sån

casandra
0

Carola_Carro : Jag håller med dig helt klart, jag har alltid haft endast jacka och körbyxor när jag tävlat, typ en jag känner har sytt och så. Inget förstaklassigt. Men jag menar, en dress från Brizy har jag som du säger typ alltid drömt om, Oskyldig och sen slog jag till. Fast det fick räcka med 'bara' en jacka för sen sa ekonomin emot.

Millaaann
0

Det bästa är ju om man har sponsorer, annars e det inte lätt att köpa en hel tävlingsdress..fast det är ju inte lätt att skaffa en sponsor heller, gäller ju att ha kontakter.

casandra
0

Millaaann: Precis, jag var inne på det där ett tag och letade sponsorer. Sjävklart frågade man ju först & främst mamma och pappa och deras jobb, men det lyckades tyvärr inte. :/

CarolaCarro
0

#11 de gör min på en gång.. men ja får göra som ja gjorde med min klick sele spara.. Fast sulky står faktiskt före dress.. =)

casandra
0

#14 , haha jo det kan ju vara en fördel att ha en vagn, om man nu inte gärna vill GÅ runt och visa upp sin dress som man slösat bort pengarna på Räcka ut tungan

CarolaCarro
0

har vagn men vill byta upp mig

Tyfon
0

har dress från Mira som kosta 5000 men det betaldade mamma och pappa så

CarolaCarro
0

#17 föräldrar med stora plånböcker?? själv tycker ja de är bättre å betala själv de som skall till hästen och mig så man kan känna att de är ens eget och att man inte får allt på en räkmacka

Hannna
0

#18 Kanske var en födelsedags present eller liknande? Tycker man ska vara tacksam om man har föräldrar som är villiga att ställa upp och betala.

DubbelE
0

Mina föräldrar betalar det som jag behöver.. eller, dom har betalt 1 sele och 1 vagn..resten har jag köpt efter att ha sparat och arbetat ihop pengarna (3 olika sommarjobb i  år). Ventil köpte dom också men det var nog för att han var så pass billig (5000) och att dom tyckte så synd om honom… Allt jag jobbar ihop har blivit sparade så det har hunnit bli endel.. men en ny QH sele, spec bestälda qh fästen till vagnen, täcken, en sulky… allt får jag betala själv så just nu ligger det bara på drömplanet att köpa en special bestäld Dress…

LinnJ
0

#18 Jag tycker definitivt inte att om mina förälder köper dress till mig så får jag allt på en räkmacka. Det beror på vad jag och mina föräldrar prioriterar. Min mamma har hjälpt mig väldigt mycket och jag kan varken påstå att jag har köpt mina selar, sulkys eller dressar. Min mamma har heller inte någon stor plånbok och jag kan inte påstå att vi lever något lyxliv. Jag förstår verkligen vad du menar när du säger att du vill kämpa för något du verkligen vill ha. Men skulle du säga nej när dina föräldrar vill köpa något åt dig?

linnrisedal
0

#19 jag håller med dig hanna, man ska vara tacksam

SimbaPebbles
0

super duper fin var den ju :D

divansson
0

Vart ser man bilderna på dressarna?..  har hört attd e tar bilder på alla dressar som de syr.. :P  P.s. snygg ;)

CarolaCarro
0

#21 jo de skuelle ja.. Ja skulle skämmas å få något som kostar över 5 tusen som endast skall användas på tävling.. då kan ja lika gärnatjäna till de själv…

christ
0

Har betalt det mesta åt åt min dotter å tycker det är helt okej.Vi har ett gemensamt intresse å tycker det här med ponnytrav är kul.Svårt  å se nån som inte har föräldrarna bakom som klarar av att tävla!!!!!vem kör till tävlingarna!!!!

CarolaCarro
0

#26 Ja du..De blir väl jag nu.. EFtersom ja inte vill ha med min mamma på tävlingarna så hon har aldrig kört mig

FridaSimonsson
0

jag ska köpa en som är likadan som Jesper R Nilssons sen ska jag köpa en hjälm med läderskärm och lacka som jeppe ; D

FridaSimonsson
0

fast vi har en i skeå som kan lacka hjälmar så vi slipper lacka via brizy :P

Hannna
1

#28 Jesper R Nilsson wanna be eller vad?Flört Har du ens en egen åsiktXD

Millaaann
1

#30 Hahahahaha x), ja han måste vara någon riktig superhero ;)

VeronicaP
0

Jag betalar mycket åt min dotter eller allt *S* men sen så de pengar hon kör in går ju faktiskt till hästarna så man får nog säga att hon betalar också *ler* hon är ju inte så gammal ännu bara 12 år så inte kan jag begära att hon ska betala allt själv, nu har hon ingen dress utan jackaoch byxor eller tröja och byxor , men tanken är ju att hon ska få en dress senare …

LinnJ
0

Hur mycket kostar det att lacka sin hjälm hos Brizy då?

_JonnaRoos_
0

# 30 # 31 var snälla! Va fan..

ozzkan
0

#33 E inte säker men ca 5.000

LinnJ
0

Men är det någon som har lackat sin hjälm där då?

CoolaCrossen
0

Jo, jag har. Det kostar ca.5000 med moms.

ozzkan
0

#36 På Brizy? Jag har det.