Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1734 ggr
prizze
0

Startlistor Lindesberg???

När kommer dom?

prizze
0

putt

NatthaBlom
0

dom finns på kanal75

men som dom ser ut så är dom inte helt riktiga hoppas jag så ni får nog vänta med att se dom

marika-J
0

Listorna finns nu även på SPTFs hemsida och jag antar att de är riktiga.

ryttarn
0

#3 Hmmmm, jag hittar dom inte

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

marika-J
0
jessssica
0

Inte jag heller "/

Hoppas bara dom ser felen som var då och att dom hinner rätta till dom! Så att inga tvingas stryka…

marika-J
0

men det är sant, de är nog inte riktigt 100, finns exmp inget lopp 1..

men det var bra ändå så man ser ungefär hur loppena ser ut.

NatthaBlom
0

Ser lika ut som på kanal 75…

Undrar vart är lopp 1?

Hur har dom tänkt att det ska hinna gå en timme med endast två lopp emellann?

NatthaBlom
0

marika kanske dom la ut dom men tog bort dom igen för att justera (hoppas)… för det går inte att kolla på dom nu om man går via sptf… men det går via din länk

ryttarn
0

#9 Det är nog så, länken är borttagen för att startlistorna är felaktiga….. Men det ser ut som om det är väldigt mycket häst…..kul….

Jerker Klang,

www.isil.se

marika-J
0

Jo det är nog så. :)

giffan
0

Jag kan förklara lite…

Det har bara blivit fel skrivet, lopp 1 heter lopp 2 och lopp 2 heter lopp 22.

Vi tänkte ha en paus samt lägga in kvalen på lämplig plats så som vi har räknat kommer alla få minst en timme mellan sina lopp. Vi kommer även ha värmning på banan mellan loppen.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

jessssica
0

Ja så är det nog. Lopp 1 kanske ska vara det som står sist som lopp "22" nu? eller nåt, vi får se sen. Men det var mycket hästar iaf o det är ju kul.
Hehe Kruton o jag ser ut att få det riktigt kul i montéloppet, menmen får ta det på skoj bara, det var så jag tänkte ändå. Att det skulle vara kul att testa :)

giffan
0

Jag har inte sett listorna, men lopp 1 är lopp 2 och lopp 2 är lopp 22

alltså lopp 1 ska vara proppen katB högst 3.000

och lopp 2 ska vara proppen Kat A fri handicap

~ Anneli ~ 

NatthaBlom
0

Okej då hänger jag med :)
Det viktigaste är iaf att det blir minst en timme emellan :)

casandra
0

Hej och hå vad mycket häst!

giffan
0

#15 Jepps. Vi har pusslat och hoppas på att vi klarat av det.

Om någon ser något fel att tiden inte räcker till. Tala om det för oss i klubben istället för att gå runt och gnälla så ska vi göra allt vi kan för att reda ut det.

~ Anneli ~ 

NatthaBlom
0

jag undrar om ni kommer lägga in ett kval mellan lopp 1 o 5?

giffan
0

#18 Det är tre lopp mellan lopp 1 och 5 så där blir det 1 timme mellan, om man räknar med värmningarna

~ Anneli ~ 

juliapettersson
0

Lägg ut kanal 75-listorna, någon?

NatthaBlom
0

listor från kanal 75. Preliminära

juliapettersson
0

Tack! Kul med så mycket anmält! Rekordhcp, tummen upp Cool

madde89
0

konstigt att Telis Priloma bara kom med till ett lopp när hon  har så  bra rad och poäng. Jag tycker att hon borde kommit med för hon hade mer poäng än de andra om man kollar raderan på hästarna

Någon som har en rimlig förklaring

Denna kommentar har tagits bort.
[DHIZA-bus]
0

konstigt att jag står som kusk i båda loppen när jag anmälde min lilla syster i det ena loppet

NatthaBlom
0

Hur lång tid kommer det då vara mellan varje lopp?

giffan
0

#23 Det kan bero på att du har anmält till två lopp och någon har bara anmält till ett lopp, då tar man i första hand bort dem som startar i två lopp så att alla har en möjlighet att få starta.

~ Anneli ~ 

Teja-Bea
0

#23 precis, hästen har bara företräde via poäng i ett lopp.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

giffan
0

#26 Om man räknar tre lopp mellan sina båda lopp så brukar det stämma rätt bra att man får en timme från det att man går i mål tills man ska starta i nästa lopp.

~ Anneli ~ 

Impulz
0

#22 Ja det gillar vi Julia! Synd bara att det var stängt med pengar, tyvärr så fanns det bara ett lopp som Sune ens fick vara med i, montén och det med mååånga tillägg….

Jossan-J
0

#29 finns det någon möjlighet att lägga ett kval mellan lopp 8 och 9 jag har bara en sulky och sele och två hästar :( Skulle bli orhärt tacksamm. Mvh Josefin Johansson

[Emma123]
0

#21- är det dom listorna som stämmer, har ju inte kommit några på sptfs hemsida än?..,

NatthaBlom
0

#32 nej dom e bara prel. som jag skrev

jessssica
0

Nu vart det ju mkt häst anmält och många lopp, vilket är superkul! men hoppas ändå att ni kan köra gubb o gumlopp (om intresse finns, men det ser man ju eftersom man anmäler till det på plats) :)

Är första start kl. 11?

Jossan-J
0

putt

giffan
0

#31 Det ligger pause efter lopp 6

kval A efter lopp 7

kval B efter lopp 8

Så ser det ut just nu. Hoppas inte det blir ändringar på det då de riktiga listorna kommer i morgon.

~ Anneli ~ 

giffan
0

#34 Ja första start är kl 11.

Och vi hoppas att intresse finns för gubb å gum lopp.

~ Anneli ~ 

NatthaBlom
0

blir en låååång dag

#31 om du vill så får du låna min sele o vagn

giffan
0

Vi får alla önska att det blir bra väder!

~ Anneli ~ 

jessssica
0

#37 Okej, tack :)

FejnyBejny
0

när kmr listorna till sptf, tkr de är mycket strul från alla banor när det gäller startlistorna

ThereseE
0

Listor från SPTF

jessssica
0

men det står fortfarande fel på loppordningen på de som är ute på SPTF nu ^^

giffan
0

#43 för att nummren på loppen skulle gå att ändras var de tvugna att mata in ALLT igen, nu har de bara ändrat det som varit fel i övrigt. I programet kommer det att vara rätt lopp, så som jag skrev i ett tidigare inlägg.

Hoppas att allt stämmer nu

~ Anneli ~ 

jessssica
0

Okej :)

[Emma123]
0

när kommer program?:)

giffan
0

#46 På tävlingsdagen

~ Anneli ~ 

Teja-Bea
0

2 preliminäranmälningar till för ett seniorlopp! =)

ryttarn
0

Jag skall troligen köra Zorre om det blir gubb o gum lopp. Skall bli intresant då jag inte ens har kört henne här hemma :-)

Jerker Klang,

www.isil.se

Teja-Bea
0

#49 va roligt! =)

Jossan-J
0

37# Tack så mycket, då har jag lite mer tid på mig :) Men är loppen i rätt ordning nu och bara fel nummer( tex.22)

38# Tack så jättemycket, får låna av en annan i mitt stall, men supersnällt ändå!

jessssica
0

De listorna som ligger på sptf var dom rätta :) förutom att lopp 22 är lopp 2 och det som står först (2) är lopp 1

[Emma123]
0

nån som vet några tider för dagen tex när är första start, hur länge mellan loppen, får man värma då?tacksam för svar:)

Teja-Bea
0

Tidigare i tråden står att det är första start 11.00 och att det är värmning mellan loppen. det står inte hur länge men standard ligger på 7-10 min mellan varje lopp

jessssica
0

#53 läs också på örebo/lindesberg -ponnytravs hemsida. Där finns info om dagen. Kommer inte ihåg länken nu men alla länkar till klubbarna finns väl på sptf :)

Bemydream
0

"En tanke tänkt i trygghet, upprepade gånger, har en tendens att bli verklighet"

marika-J
0

har en fråga inför lördag, kommer det att vara värmning ex mellan lopp 7 och kvalet, kvalet och lopp 8 o.s.v? eller kommer kvalen gå istället för värmningspaus?

För kommer det inte vara någon värmning mellan kommer det bli väldigt svårt att hinna värma innan sitt lopp..

marika-J
0

Har ytterligare en fråga!

Måste startavgiften betalas in innan lördag, eller kan man betala på tävlingsdagen? Det står ju "betalas senast på tävlingsdagen"

giffan
0

#57 Det kommer vara värmning mellan kval och lopp, annars kommer det inte stämma med tiden.

Start avgift är ju alltid bäst om de betalas före en tävling, men det går jätte bra att betala på tävlingsdagen.

~ Anneli ~ 

marika-J
0

okej tack för snabba svar!