När är det och var ligger banan?
Undrar samma som #1
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Utanför Hedemora amälan går ut idag travet är på söndag den 7

puttt jag har anmält både ett varmblod o en ponny ;)
finns det proppar till bygdetrav nånstans? :)

#5 ja,det finns bygdetravsporppar i stora travets proppkatalog som kommer varje månad. samma finns också på travsport.se tror jag det är

själv anmälde jag inte dit, ska tävla dagen innan på lindes. men annars skulle jag nog åkt eftersom det är så nära dit härifrån ludvika :)
Då skulle jag kunnat starta min shettis med, men jag tar med han till lindesberg och hoppas att de kör gubb o gumlopp där (A) :D
#7 BRA då har vi tre shettisar till ett sådant lopp iaf!!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
hittade inget på travsport.se om bygde trav

http://www.travsport.se/appImage/propositonerjuni2009.pdf där är deras propositioner. www.travsport.se sedan blanketter och sedan propositioner juni 2009. Propparna för juli ligger också ute.
Jag tror då att det var där jag såg bygdetraven till norberg, bygdetravspropparna bruklar vara längst ner (längst bak) i häftet och det är några sidor :P

såg nu även att de har lagt upp en särskild länk om bygdetrav 2009 under rubruiken blanketter. Men där står bara datumen och vilka banor det är på. Men du klickar iaf på skrivaren för att öppna upp propparna :)

Ni verkar ha små mysiga banor där uppe i norr!!
#11 tack för hjälpen :)

STARTLISTOR
Har någon någonsinn haft 900m tillägg?:O

Oh va kul att Sirocco ska ut och springa igen :) Det var många år sedan han va ute på banorna.

Är det någon som kan förstå hur dom sätter tina på 900m tillägg?
Hästen hr inte ens startat iår o i sista loppen förra året gick hon långt ifrån rekordet

Har själv aldrig haft så mycket tillägg. Och det är jag glad för. Men jag vet en ponny som hade 960m tillägg. De var också i Norberg.

Okejokej.. jaja blir vell vad det blir, men hon får springa låångt o fort för att ens komma ikapp xD

Förmodligen har dem räknat hur mycket tillägg hon/ni skulle ha haft i ett travlopp med rek. hcp 2.45 för då hade ni stått på distansen 3130m så nu "tjänar" ni 90m men jag håller med om att det är hårt att sätta er på 900m tillägg med tanke på att ni inte har startat och hon inte gick i närheten av sitt rekord i senaste starten.

#19 tack för att du räknade ut det för det orka inte jag ;) jaja vi får vell ta det som träning men det blir himla tufft åt henne

Oj 900m tillägg :O :P