Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettpropositioner
Läst 961 ggr
lillazoogin
0

Rommes autokväll

läste  propparna för autokvällen på Romme. jag tycker det är katastrof att klubben väljer att stänga ute sina bästa hästar från sina tävlingar. både russ och shettisar! jag funderar helt klart på att byta klubb när man blir behandlad på det här sättet. propparna behöver ju inte vara perfekta men man vill ju vara med!!

divansson
0

Tycker också att det var dåligt.. De hade väl ett 1.35 och sämre för russen först men så försvann det.

Jag har ett passande lopp där men ska nog inte dit iaf, siktar mot en annan dag tror jag, fåse :)

super-busen
0

man väljer vem som man vill ha med på sin tävlingsdag. Det är för j-t. tycker jag.

Den svenska avundsjukan, man får inte ha en bra häst Gråter

divansson
0

Ja de finns väl många bra i närheten? ..

Granit-Jimbo
0

Jag tycker också att det är dåligt. Det var konstigt att dom stängde ut dom bättre hästarnaRynkar på näsan

ahlblom
0

Verkligen konstigt att dom inte kör 1.49,0 och sämre som orginalpropp. Det finns många hästar i den klassen där uppe ju..

jessssica
0

Håller med.

Undara varför de valde att göra så ? "/

Stallmima
0

Tycker att proparna ser bra ut, det är alltid någon/några som gnäller. Vissa proppar passar inte våra hästar, ska jag då gnälla om att "min klubb" stänger ute våra hästar. Klubbarna försöker göra bra tävlingsdagar för de flesta. Allt kan inte passa alla. Kontakta istället propmakarna om ni har åsikter om upplägget.

super-busen
0

#7 klubbarna brukar gör lopp åt sina medlemmar.

super-busen
0

#7 vet inte hur många lopp din häst brukar göra om året. Min gör ca 10 lopp, för att det inte finns flera lopp. Jag tycker att det är tråkigt.

Impulz
0

#8 Jag tycker att det har funnits endel proppar de senaste åren på romme som varit stängda vid 1.47, med intervall eller liknande. Man kan inte göra bra proppar till alla ponnyer i klubben på bara en tävlingsdag. Sen tror jag att de flesta klubbar gärna vill ha fler som hjälper till med proppar och liknadeGlad

ahlblom
0

Super Busen får börja starta i Auto för alla, då har många lopp. :)

Tusen
0

Sen kan jag hålla med om att många lopp för klassen runt 1.50 och under har ställts in i år. Men visst finns det en reservprop som skulle kunna passa Superbusen? Man kan ju anäla till den och hopas att det loppet blir av istället för något annat.

jontegus
0

Vi i Rommes propp kommite valde att inte ta med de snabbaste hästarna i kat A eftersom SM går den 8 juli.  Även kat B SM går den13 juli,så är det tätt inpå, däremot har vi tillgodo sett önskemål om monte lopp för  snabbare hästar. Eftersom vi inte kan köra monte och sulky lopp gjorde vi sulky loppet som en reserv propp. Vi har många fina ponnyer i klubben och vill absolut inte stänga någon ute. Vi tar tacksamt emot förslag på proppar. Vi hoppas få se många DPKare i SM..

Stallmima
0

#7  Totalt gjorde våra 3 hästar 8 starter tillsammans, fanns inte mycket för dom heller. Sen beror det ju på vart i landet man åker till.

super-busen
0

#11 Jonas. Busen kan inte gå 1.37. Så vi är inte så pigga på att starta i auto lopp Kyss

#13 Super Busen är den DPKare men honom kommer du inte att få se i SM.

super-busen
0

# 12 Busen får inte va med där, han har rek 48,7.

jontegus
0

#15 Det var synd, hade sett fram emot detSkrattande

christ
0

#13 vi hade nog oxå anmält om ni hade haftt en annan propp….

MarleneGustafsson
0

Tycker det är hemskt tråkigt att propen ser ut 1.54 och sämre. Kan bara se att de skulle passa bland annat Winst och Make My Day från Romme.

Vi har bland annat Luffa Ess, Petro, Löndalas Wilde Bill, Tina IV, Super Busen, alla refionshästar under 1.54….

TRÅKIGT!!!!!! Obestämd men säger som jag sa tidigare, nu får vi hoppas att reservproppen blir av, trots att den stänger ut vissa.

super-busen
0

# 13. Är det verkligen du Jonte 12 år som har skrivit detta? Är du med i proppkommiten? Det va så välskrivet för en 12 åring. Inget illa menat.

Cool

jontegus
0

#Nej det är Jonathans mamma som skrivit detta, har ingen egen id här och tänker inte skaffa det heller. Lånade Jonathans då jag tyckte att detta borde komenteras.

super-busen
0

Läste att Boden gör lopp åt klubbens hästar. Trodde typ att dom flesta gjorde det. Varför skall man va med i Dpk om man inte får tävla där?